Sizar
Basic
Skulle köpa en klocka idag och fick detta meddelandet efter att jag varit i kontakt med Swedbank en vecka tidigare och förklarat att jag flippar klockor väldigt ofta och är aktiv på ett klockforum där de flesta omsätter väldigt mycket klockor. Har bifogat kvitto och länkar till mina annonser. Tjejen sa då att hon skulle lägga till en notering om att jag handlar i ett hobby syfte. Detta är meddelandet jag fått: Vi har uppmärksammat att du verkar bedriva verksamhet i form av försäljning via ditt privata konto. Detta är inte tillåtet och behöver upphöra snarast. Du är välkommen att återkomma till oss för öppnande av företagskonto med tillhörande tjänster om du bedriver verksamhet.
sen så vill dom att jag skickar underlag från allt på swishingar på 500kr till 200k. Vi snackar alltså allt från länkbitar till dyrare pjäser. Det är alltså ca 40 transaktioner dom vill ha kvitto för. Även swishnongar jag gjort inom familjen :S är det något som råkat ut för detta och vad jag har för rättigheter/skyldigheter? Vill helst egentligen bara bli kvitt med Swedbank då jag bemötts av en otrolig inkompetens. Går det att göra utan att besvara deras frågor eller har jag nån skyldighet att göra det? Någon som råkat ut för något liknande?
sen så vill dom att jag skickar underlag från allt på swishingar på 500kr till 200k. Vi snackar alltså allt från länkbitar till dyrare pjäser. Det är alltså ca 40 transaktioner dom vill ha kvitto för. Även swishnongar jag gjort inom familjen :S är det något som råkat ut för detta och vad jag har för rättigheter/skyldigheter? Vill helst egentligen bara bli kvitt med Swedbank då jag bemötts av en otrolig inkompetens. Går det att göra utan att besvara deras frågor eller har jag nån skyldighet att göra det? Någon som råkat ut för något liknande?