• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

Roffe

Panerai
2-Faktor
Hur kÀnns kvalitén dÀr dÄ? Har tidigare haft problem med att bandstiften lÀtt böjs nÀr de inte har stöd hela vÀgen av en solid ÀndlÀnk.
Jag tycker det kÀnns bra, iom att sjÀlva lÀnken Àr solid förmodligen. Har inte blivit böjt Ànnu i alla fall och dÄ har jag krökat en hel del och inte varit vidare försiktig sÄ jag skulle vilja pÄstÄ att det Àr bra kvalitet.
 

Engesvik

Breitling
2-Faktor
Jag tycker det kÀnns bra, iom att sjÀlva lÀnken Àr solid förmodligen. Har inte blivit böjt Ànnu i alla fall och dÄ har jag krökat en hel del och inte varit vidare försiktig sÄ jag skulle vilja pÄstÄ att det Àr bra kvalitet.
Okej schysst dÄ kan det ju vara nÄgot att testa. Tack! :)
 

GWD

Panerai
Satt pÄ mitt nya Angus Jubilee.
DSC_0969.JPG
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Det dÀr med att raka ÀndlÀnkar ser för djÀvligt ut har jag svÄrt att förstÄ. InnebÀr alltsÄ att Mesh ser illa ut ocksÄ? Och lÀderband ocksÄ förmodligen?
SjÀlv tycker jag det Àr helt OK sÄ lÀnge materialen och borstning passar ihop med boetten. Men men, no offence just saying.....
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Det dÀr med att raka ÀndlÀnkar ser för djÀvligt ut har jag svÄrt att förstÄ. InnebÀr alltsÄ att Mesh ser illa ut ocksÄ? Och lÀderband ocksÄ förmodligen?
SjÀlv tycker jag det Àr helt OK sÄ lÀnge materialen och borstning passar ihop med boetten. Men men, no offence just saying.....
Hmm rÄkade nog citera del inlÀgg men spelar ingen roll för det gÀllde mer generellt ÀndÄ.
 

larssopw

Breitling
Till alla som funderar pÄ denna kan jag bara sÀga som Ulf Brunnberg i Göta Kanal
”Det Ă€r klart att du skall slĂ„ till, passa pĂ„... En polis fĂ„r aldrig tveka Ă„ slĂ„ till”

Mycket vacker dial och Seiko’s kvalitet betvivlar jag inte en sekund.

Mvh / Larsson
 

masseman

Omega
SÄg bilder pÄ en vit alpinist för ett tag sedan som var ganska lÀcker, nÄgon hÀr som sitter inne pÄ en sÄn? Eller Àr det en annan ref Àn SARB017 förresten?
 

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
Topp