• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko 5 förtjänar lite kärlek

Kalvin

Rolex
2-Faktor
Den här har suttit på armen sedan jag fick den. Extremt mycket bang for buck:happyhappy:
seiko3.jpg
Snyggt! 😍 Är det för ref om jag så fint få fråga😊?
 

Flying Viking

Omega
2-Faktor
Dags att ge lite uppmärksamhet åt nya Seiko 5 linjen! Gillar denna SRPE53 väldigt mycket, speciellt med tanke på att man får den kring 220 euro (~2200 SEK) som ny, ifall man hittar den på rea. Ett klart steg uppåt i kvalitet från dom äldre Seiko 5 modellerna. Lite större är den, men tycker 40mm storleken är rätt så perfekt för en "slim" handled som min 👍 Kolla in min video-recension på YouTube, ifall ni är intresserade av modellen👍

Länk:
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Vart köper man 5or nuförtiden? Tänker såklart på de klassiska, INTE 5 sports.

Creationwatches var ju det som gällde förut men utbudet har minskat rejält.
 

HampusJ

Cartier
2-Faktor
Jag funderar och velar, har tänkt fram och tillbaka, jag borde sattsa på en dresser (SARB017).... Men sedan pressmedelandet från Seiko om att släppa Seiko 5 X Street Figher kan jag inte sluta tänka på Chun Li's klocka. Dock är det svårt att hitta någon bra review på dessa. Ända jag har hittat är från Jenni Elle, någon är som har en och kan rekommendera den?
Hur håller sig Seiko 5 i värde?
 
Topp