Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Byggde om en av mina SNKs lite:
NH35 under huven. Satte även på ett baklock i stål:
Lite tunnare, original glaslock på den till vänster:
Fridens. ✌
Trillade över ett inlägg på Instagram med bild på en ny fieldish seiko femma. Började googla och hittade lite mer info. Snackade med en svensk ad som säger att de kommer till butik i början av juni.
Vad säger ni? Är de inte coola?
Field Style | Seiko Boutique | The Official UK Online Store
www.seikoboutique.co.uk
Det var ju igår? Var finns dom?25/5 fick jag höra att dom skulle komma
Det var ju igår? Var finns dom?
Ny variant på min. Första "riktiga" klockan jag köpte. Dock lite mindre, min är alldeles för stora 42mm.Trillade över ett inlägg på Instagram med bild på en ny fieldish seiko femma. Började googla och hittade lite mer info. Snackade med en svensk ad som säger att de kommer till butik i början av juni.
Vad säger ni? Är de inte coola?
Field Style | Seiko Boutique | The Official UK Online Store
www.seikoboutique.co.uk
Vart köpte du Made in Japan-modellen?Du har dåligt inflytande på mig
Vart köpte du Made in Japan-modellen?
Slutsåld tyvärr. Såg att K fanns på creationwatches. Den brukar sälja slut rätt fort har jag för mig så blev lite förvånad. Saknar att ha en gammal 5a i samlingen.Seiko Series 5 Automatic Black Dial Men's Watch SNXS79J1
Shop for Series 5 Automatic Black Dial Men's Watch SNXS79J1 by Seiko at JOMASHOP for only $0.00! WARRANTY or GUARANTEE available withevery item. We are the internet's leading source for ! (Model # )www.jomashop.com
Dom har både modellen med och utan J. Skiljer ca en hundralapp i pris.
Jag knep en blå häromdagen från creationwatches, längtar tills den kommer!Slutsåld tyvärr. Såg att K fanns på creationwatches. Den brukar sälja slut rätt fort har jag för mig så blev lite förvånad. Saknar att ha en gammal 5a i samlingen.
Finns i lager igen hos jomashop.Slutsåld tyvärr. Såg att K fanns på creationwatches. Den brukar sälja slut rätt fort har jag för mig så blev lite förvånad. Saknar att ha en gammal 5a i samlingen.
Tack.Finns i lager igen hos jomashop.