De har gått ur produktion.Är det där snkk47? Hittar ingen till salu..
Edit: såg dina poster nu, för snabb på gröten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De har gått ur produktion.Är det där snkk47? Hittar ingen till salu..
Edit: såg dina poster nu, för snabb på gröten.
Jo, vet det. Tomt på ebay, ks osv.De har gått ur produktion.
Riktigt schysst band! Var får man tag på ett sånt?SNXS79 med mörkgrå sunbursttavla
Köpte en likadan nyligen. Gillar den ocksåPlockade upp en femma igår på blocket, trevlig liten best. (Kan vara min första automatare som en nybliven klock-newb)
Köpte en likadan nyligen. Gillar den också
Lookin goodNice! Stör mig dock lite på den känsliga kompass kronan men kan man säkerligen modda till. Hade dock ett litet moment när jag körde in hojen i garaget och lumen smög sig fram!
Kolla Watchrecon, har sett allt från 150-450 USD. De som kommit ut här på K&S har legat (mycket) lägre men det var ett tag sedan man såg någon.Vad får man betala för en SNKK 45/47 idag?
Du kör fortfarande den på originallänken? :OVid mitt förra klockskov i mitten av 00-talet köpte jag en den "fint" och en del "billigt". Denna Seiko SNK355 tillhörde det billiga och har burits regelbundet men inte dagligen i mer än tio år. Håller fortfarande tiden hyggligt trots att 7S26A-verket ännu inte servats.
Funderade ett kort tag tidigare idag på om jag skulle sälja den eftersom jag nu har fler ur som fyller samma nisch i samlingen, men nä... efter tio år och med en klocka som är snygg utan att jag behöver vara rädd om den så får den stanna.
Seiko = kärlek. High 5!
Du kör fortfarande den på originallänken? :O
Kör på den om du varit nöjd med den så pass länge Tänkte bara att många inte gillar dessa och byter ut. Jag sålde min här på KS och växlar mellan 3 nato.Japp. Vad borde jag ha istället?
Kör på den om du varit nöjd med den så pass länge Tänkte bara att många inte gillar dessa och byter ut. Jag sålde min här på KS och växlar mellan 3 nato.
Vad heter denna referensen?Fick aldrig tag i en beggad, så det fick bli en ny
Länken var OK, men först får den bo på nato:
SKZ211K1 om jag förstått det rätt.Vad heter denna referensen?