Skarp som när den var ny Nu med fixade ändlänkar tack vare Robert på Tidlösa Ur som fixade var Klockmaster gick bet på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, knivskarp! Riktigt fint gjort.Skarp som när den var ny Nu med fixade ändlänkar tack vare Robert på Tidlösa Ur som fixade var Klockmaster gick bet på.
Ganska ny på klockor och har börjat snöa in på seiko. Köpte den här 7a28-7020 nyss och är helnöjd . Funderar på att ev byta till ett mörkare läderband, kanske helsvart för en mer monokrom känsla
Riktigt fin! Vad är det för länk som sitter på?Ganska ny på klockor och har börjat snöa in på seiko. Köpte den här 7a28-7020 nyss och är helnöjd . Funderar på att ev byta till ett mörkare läderband, kanske helsvart för en mer monokrom känsla
Länken är nog en billigare variant som förra ägaren köpt. Ganska så klent lås på. Står inget namn på den.Riktigt fin! Vad är det för länk som sitter på?
Länken är nog en billigare variant som förra ägaren köpt. Ganska så klent lås på. Står inget namn på den.
Ska sätta mig nu o försöka hitta ett läderarband till seikon
Det var riktigt snyggt! Gillar den vita sömmen på bandet också.Tyckte att 7A38 gjorde sig ganska bra på racingband, även om originallänken var bäst
Jag var inne på ngt liknande för nån sen fast svart. Men det där blir kanske snyggare. Hm..Tyckte att 7A38 gjorde sig ganska bra på racingband, även om originallänken var bäst
Jag var inne på ngt liknande för nån sen fast svart. Men det där blir kanske snyggare. Hm..
Tackar!Monza Black with white stitching
Our Monza watch straps is our take on the iconic 1970's straps that were usually worn on racing watches. Technical information: Measurements: 19,7 cm in length (12 cm x 7,7 cm) and about 2,5 mm thick. The strap width at the buckle is 2 mm less than the spring bar width. If you want to change...www.cheapestnatostraps.com
Jag var inne på ngt liknande för nån sen fast svart. Men det där blir kanske snyggare. Hm..
Håller med. Men vardagar funkar fint det också:7a38-7270. Snyggast på lördagar
7a38-7270. Snyggast på lördagar
Håller med. Men vardagar funkar fint det också:
Håller med. Denna tråd var starkt bidragande till mitt köp. Nu ska den visserligen säljas bara nåhon månad efter köpet men en fenomenal modell är det.Äntligen lite action i tråden!
Mycket fin! Är det en issued modell? Aldrig sett den tavlan förut. Minutvisaren döljer något mitt på tavlan...Slår på efterbrännkammaren med den här då, 7a28-7120. Lite gammal bild, men ändå! Kronon har lite servicebehov, men allt annat tickar på.
Yes, det är en Raf Gen 1 issued. p-tavla som döljs av visarenMycket fin! Är det en issued modell? Aldrig sett den tavlan förut. Minutvisaren döljer något mitt på tavlan...
Graal 7a28 då med andra ord! Närmsta jag kommer är väl James Bond, han är ju också militär!Yes, det är en Raf Gen 1 issued. p-tavla som döljs av visaren
En sån där hade jag gärna haft dockGraal 7a28 då med andra ord! Närmsta jag kommer är väl James Bond, han är ju också militär!
Vilken 7a38 är det där?Seiko borde verkligen göra en återlansering av 7A38 serien. Exempelvis datumfönsterna smälter ju in så förbaskat bra
Bjuder på en arkivbild av min gamla 7A38
Vilken 7a38 är det där?
Oohhh, den där svarta tavlan är riktigt vass alltså!Kul med bump, blev man ju sugen på 7A28 idag då.
Tack, det var den som fick upp mina ögon för serien. Tvilling till Bond-klockan, men svart tavla som sagtOohhh, den där svarta tavlan är riktigt vass alltså!
Man kan väl lika gärna fortsätta på 7a28 trenden idag också. Riktigt möglig 7a28-7040.