Någon som är sugen på en nyservad "royal oak"? Den måste nog ge plats för annat
Behöver dock tömma i lådan först på annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som är sugen på en nyservad "royal oak"? Den måste nog ge plats för annat
Vad kul att den hittade hit! Såg riktigt fin ut. Jag hade fingret på bud-knappen men kunde inte riktigt rättfärdiga en till... brorsan säger hej!Kunde inte motstå den "guldiga" på tradera
7a28/7a38-lös? Hemsk sjukdom, bota den genast genom att klippa närmsta klocka till salu på köp&sälj. Helst en 7a28-7040 då såklart...Gammal bild av en saknad klocka från en f.n. a28/38-lös.
Kul med gammal reklam. Någon som har en aning vad dessa kostade när de kom ut på 80-talet?Känns som om alla vill vara Johannes Brost
Inget tidningsurklipp här utan en riktig affisch!
Mycket fin! Den har inte sett många timmar på en handled. Är länken original? Har inte sett den typen till 7020an. Påminner om oyster?Söndagskrisp. Lika vass som 1984.
Mycket fin! Den har inte sett många timmar på en handled. Är länken original? Har inte sett den typen till 7020an. Påminner om oyster?
Vad är det för clasp på den? Modernare Seiko logga då förmodar jag?Nope, länken är en nyare variant som är köpt via Optura. Passar inte helt perfekt men hyfsat ok.
Du lär aldrig sälja den där va?Söndagskrisp. Lika vass som 1984.
Vad är det för clasp på den? Modernare Seiko logga då förmodar jag?
Du lär aldrig sälja den där va?
Ohh den var fin den!Då hittade man en sådan här också.
Jag tror att du eventuellt känner igen denOhh den var fin den!
Därför jag vet att den är fin!Jag tror att du eventuellt känner igen den
Vill inte vara någon Besservisser men det är ju en 7a38, men skön i a f
Om någon är sugen på klockan så hojta till i PM. Går i försäljningstankar.
Där kom det!Om någon är sugen på klockan så hojta till i PM. Går i försäljningstankar.