• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SEIKO- Gruppköp SEIKO5GMT KLM Globen

-RI-

Patek
2-Faktor
Stänger insläppet Kl 20 idag!!!!
CAZwvMbWcAABicQ.jpg
 

Norrman

Cartier
Tror ni modellerna kommer få några smeknamn, har sätt att den blå benämns som "blueberry".
Blåbäret låter ganska trevligt :) Några förslag på de andra? ;)
 

Tally-ho

Omega
Det finns inga dumma frågor, har jag hört, så here goes… Jag vet inte hur det brukar gå till vid sådana här gruppköp, men jag hade tyckt att det var roligt om det hade följt med ett papper som minne på att klockan kommer från just detta tillfället.
Jag vet inte vad det skulle innebära i resurser eller hur det skulle se ut, men jag tänker mig på enklaste sätt, bara ett A4 med klockans artikelnummer och serienummer och Yonssons autograf och butikens stämpel. Kanske klocksnacks logga? Jag vet inte.

Som sagt så har jag inte en aning om vad något sådant skulle innebära i arbetsbörda eller vad gängse rutin är, men det hade varit roligt.

Vänligen,
K
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Det finns inga dumma frågor, har jag hört, så here goes… Jag vet inte hur det brukar gå till vid sådana här gruppköp, men jag hade tyckt att det var roligt om det hade följt med ett papper som minne på att klockan kommer från just detta tillfället.
Jag vet inte vad det skulle innebära i resurser eller hur det skulle se ut, men jag tänker mig på enklaste sätt, bara ett A4 med klockans artikelnummer och serienummer och Yonssons autograf och butikens stämpel. Kanske klocksnacks logga? Jag vet inte.

Som sagt så har jag inte en aning om vad något sådant skulle innebära i arbetsbörda eller vad gängse rutin är, men det hade varit roligt.

Vänligen,
K
Approved by @yonsson & @Molle ”cert”, höjer värdet väsentligt 😎
 
Det gör det nog kanske. Men det jag tänkte på var det som skrevs om att vi kanske blir de första i Sverige som får dem. Det hade varit häftigt om det blir så 👍
Håller med om att vore coolt men tror att Klockmaster kommer ha tillräckligt fullt upp med att packa och skicka 65 st. klockor så att de kommer ut så fort som möjligt :p
 

Byrackan

Omega
2-Faktor
Att man missade detta! :( Om någon mot förmodan skulle vilja hoppa av sin beställning på en svart eller blå, tar jag med glädje den platsen.
 

RobinW

Cartier
2-Faktor
Inser nu att jag borde beställt en att komplettera G-shock med över sommaren.
Men som det sägs "you snooze, you loose"

De kommer väl ut efter sommaren på Sälj får man hoppas

Snyggt jobbat av Yonsson iaf!
 
Topp