• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SEIKO- Gruppköp SEIKO5GMT KLM Globen

Burnman

Audemars
2-Faktor
Åt helvete! Försökte ringa ett flertal ggr under dagen men vet inte om det är fel på linan eller bara ”väldigt upptaget”
Samtalet kopplade liksom aldrig upp utan stod att att numret var upptaget?! Verkar ju märkligt om de inte skulle ha telefonkö eller liknande?!? Måste varit nå tjall på tråden. Så nu ligger jag hemma i soffan med en doxa på armen men utan seiko i min ägo
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
8F0A1C7D-E4AF-4B16-8AC2-A902214AE8F5.gif

På torsdag Kl 16 finns klockorna tillgängliga för upphämtning hos Klockmaster Globen. Fraktsedlar kommer skrivas torsdag morgon och förhoppningsvis går paketen iväg innan postens stopptid på torsdag.

Om ni som tänker hämta på plats vill planera gemensam upphämtning så går det såklart bra.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
8F0A1C7D-E4AF-4B16-8AC2-A902214AE8F5.gif

På torsdag Kl 16 finns klockorna tillgängliga för upphämtning hos Klockmaster Globen. Fraktsedlar kommer skrivas torsdag morgon och förhoppningsvis går paketen iväg innan postens stopptid på torsdag.

Om ni som tänker hämta på plats vill planera gemensam upphämtning så går det såklart bra.
Ja det var ju roliga nyheter i det stora hela. Osis för mig bara att jag var där idag 🤣
Men då blir det två lite extra roliga dagar den här veckan 🤗 Tre iofs om man räknar med att imorgon är min sista arbetsdag innan semestern. Bra styrt @yonsson och tack för att man fick delta
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Åt helvete! Försökte ringa ett flertal ggr under dagen men vet inte om det är fel på linan eller bara ”väldigt upptaget”
Samtalet kopplade liksom aldrig upp utan stod att att numret var upptaget?! Verkar ju märkligt om de inte skulle ha telefonkö eller liknande?!? Måste varit nå tjall på tråden. Så nu ligger jag hemma i soffan med en doxa på armen men utan seiko i min ägo
Så synd! Låter som att de va mer fel på linjen.
 

DB15

Panerai
Pledge Member
8F0A1C7D-E4AF-4B16-8AC2-A902214AE8F5.gif

På torsdag Kl 16 finns klockorna tillgängliga för upphämtning hos Klockmaster Globen. Fraktsedlar kommer skrivas torsdag morgon och förhoppningsvis går paketen iväg innan postens stopptid på torsdag.

Om ni som tänker hämta på plats vill planera gemensam upphämtning så går det såklart bra.
Jävlar va gött! :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Förmodligen så. Men av ovan post att döma hade jag inte fått med någon klocka hem ändå om jag svängt förbi globen på vinst och förlust. Får försöka svänga förbi framåt helgen istället.
De har alltid svarat när jag ringt så det var nog något knas. Jag missade för övrigt din fråga tidigare så ber om ursäkt för det.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
De har alltid svarat när jag ringt så det var nog något knas. Jag missade för övrigt din fråga tidigare så ber om ursäkt för det.
Ja kändes mer som strul än något annat. Men det är som det är. Ingen fara angående min fråga, lätt hänt att sånt försvinner i allt surr. Drog för övrigt ett pm till dig tidigare. Det får du gärna svara på så jag vet att allt löser sig med klockan, avhämtning, betalning etc.
 

EP1993

Breitling
Hehe jag körde också på den svarta men kände lite samma när jag såg den där lite längre videon😂Tycker dock att de ser extremt lovande ut alla tre. Och vem har egentligen sagt att det räcker med bara en..
ja jo,
Hehe jag körde också på den svarta men kände lite samma när jag såg den där lite längre videon😂Tycker dock att de ser extremt lovande ut alla tre. Och vem har egentligen sagt att det räcker med bara en..
Lite så, får väl se hur pass enkla de är att få tag i sen efter släppet haha
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Two tone vettefasen om jag tror på, men vem vet😃Släpps det en grön däremot kommer jag behöva slå till på en till.

I morgon smäller det! Så jäkla kul. Utgår från att det sedan blir 82 st inlägg i paketöppningstråden😂
Jag hoppas på en iaf :D Samma för mig!
 

Derix

Patek
2-Faktor
Kul för er, under tiden hamrar jag F5 på köp&sälj och håller tummarna att nån ångrar sig :woot:
 
Topp