• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hej på er . Här är en liten bild på en ganska sällsynt S&S. Inte den dyraste men svår att få tag på . 18k Boliden guld:woot:
Den var elegant! Ser väldigt tunn ut! Manuell eller automat?
Vad heter modellen??
Själv har jag ett fickur i Bolidensilver, men en S&S i Bolidenguld smäller naturligtvis högre.....
image.jpg

Mycket nöjd med detta tillskott i familjen!:)
image.jpeg
Snygg!! Vit tavla är ju grejen! (Även om jag var grymt sugen på din panda!) Men vad är du i för tidszon??? Det är väl inte den 9:e idag?? ;)
Köpte du den vita som Gripenbro hade inne?
Jag har funderat på ett vitt rubber för sommaren. Visst hade du ett sånt till salu tidigare?

Snygg!! Vit tavla är ju grejen! (Även om jag var grymt sugen på din panda!) Men vad är du i för tidszon??? Det är väl inte den 9:e idag?? ;)
Köpte du den vita som Gripenbro hade inne?
Jag har funderat på ett vitt rubber för sommaren. Visst hade du ett sånt till salu tidigare?
Ha ha! Glömde ställa tiden rätt:D jo från Gripenbro. Jo ja hade ett vitt gummi som jag sålde tror du rsh passar med annat än länk, har inte någon med annat än länk.

Ha ha! Glömde ställa tiden rätt:D jo från Gripenbro. Jo ja hade ett vitt gummi som jag sålde tror du rsh passar med annat än länk, har inte någon med annat än länk.
Gillar den bäst med länk, men fick här om dagen för mig att den kanske skulle bli grym med ett vitt rubber när man sitter med kortärmad skjorta i solen och tar en AW-öl.:cool:
Eller så ser det bara ut som om man sitter med en ICE-watch på armen och är 5 år för sent ute..... :banghead:

Gillar den bäst med länk, men fick här om dagen för mig att den kanske skulle bli grym med ett vitt rubber när man sitter med kortärmad skjorta i solen och tar en AW-öl.:cool:
Eller så ser det bara ut som om man sitter med en ICE-watch på armen och är 5 år för sent ute..... :banghead:
Har du provat med annat band?

Suget efter en skydiver kulminerade till slut. Har haft den ett tag och stortrivs med sällskapet. Stort tack till Lennart på Wisby Ur och Guld för stort tålamod och god serviceanda. Länk, gummi osv.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    206 KB · Visningar: 82
Fick lite sug på en skydiver efter senaste poden. Finns det någon äldre version som är mindre än nuvarande?

Hm, varför kan jag inte pinga Sjöö Sandström? Jaja, de läser ju i tråden så här kommer en fråga.
I podden så nämnde Felix i förbifarten att den rosa tavlan till Chronolinken var framtagen till DI om jag uppfattade det korrekt? Det skulle vara intressant att höra en något matigare version om detta. Tack på förhand :)

Har Skydivern som försvaret köpt graverade Tre kronor eller liknande? annan tavla?

Tillbaka
Topp