Hawk100
Silver
Tack tack!Grattis till en riktigt fin och sällsynt SS Tonneau. Älskar dessa tavlor. Var fick du tag på den och för hur mycket?
Kan du bifoga en bild på baksidan också?
Har lagt in en bild på min tidigare men här kommer ett till, på brunt originalband.
Ja en härlig modell är det även om det är en del som inte gillar ur som är lite (eller helt) fyrkantiga..... Din urtavla är verkligen grym! Jag läste att det är en specialversion. Jag hoppas på att komma över en liknande färgkombination på nästa SS.... Är även visarna special?
Har du bra koll på urverket i Tonneaun? Vet du tex vad gångreserven ska vara?
Här kommer en lite risig bild på baksidan.
Jag köpte klockan på Blocket. Den hade legat där rätt länge och har en hel del smårepor och några dings, så jag fick loss den för 8 vilket jag tycker känns rättvprisvärt. Vet du vad de brukar gå för? Jag kommer kosta på den ytterligare pengar för polering och ev service. En del tycker ju att det är helt fel att polera, men jag vill ha den som lite elegantare ur vid festligare tillfällen och då ska den "glänsa lite". Min Royal Steel Chrono som jag använder dagligen får vara lite mer sliten.....
Sedan blir det ett läderarmband också. Lutar mer och mer mot ett brunt.... Är ditt original?