Listar 24 700 på länkFörstår det!
Vad ligger den på i pris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Listar 24 700 på länkFörstår det!
Vad ligger den på i pris?
Nästan gratis!Listar 24 700 på länk![]()
Som komplement till Chronolinken om Boforsverket havererar?Fick hem denna goding idag.
![]()
Nöjd.![]()
Nä, bara för att den är cool. Har sneglat på orc sen den kom. Kanske går över helt till S&S...Som komplement till Chronolinken om Boforsverket havererar?
Kommer absolut att köpa en RC om de släpper gummi med viklås till den av bra kvalle. Skulle bara grym med gummi som täcker lug till lug.
Varför gummi till en dressklocka? Bara undrarKommer absolut att köpa en RC om de släpper gummi med viklås till den av bra kvalle. Skulle bara grym med gummi som täcker lug till lug.
Varför gummi till en dressklocka? Bara undrar![]()
Varför gummi till en dressklocka? Bara undrar![]()
Jobbigt att bada med skinnband...Varför gummi till en dressklocka? Bara undrar![]()
Sorry men det där flyter inte rätt enligt mig! Tillbaka på lädret!För att kunna variera sig när man inte vill köra nato såklart!
![]()
Sorry men det där flyter inte rätt enligt mig! Tillbaka på lädret!
SportdressareVarför gummi till en dressklocka? Bara undrar![]()
PrecisKan ju inte ha läder på en sportklocka! Var är gummibandet @SjööSandström ?!
Ok
Mm, det kan den nog..Den kan väl klassas som sportdressare?![]()
Håller med, asjobbigt. Kladdigt och blött läder gör ingen gladJobbigt att bada med skinnband...
Ok, genast intressantSportdressaretror det skulle vara fantastiskt!
Jag vill ha gummi till WT:n ocksåKommer absolut att köpa en RC om de släpper gummi med viklås till den av bra kvalle. Skulle bara grym med gummi som täcker lug till lug.
Den där är du din frus!!För att kunna variera sig när man inte vill köra nato såklart!
![]()
För h-vete, Denke, det vet du väl att du ska ha mellanslag när du pingar Felix o Co ( om det var vad du tänkte)Kan ju inte ha läder på en sportklocka! Var är gummibandet @SjööSandström ?!
För h-vete, Denke, det vet du väl att du ska ha mellanslag när du pingar Felix o Co ( om det var vad du tänkte)
Mycket braJag och flickvännen matchar
![]()
Pinga gärna mig om du tröttnarFick hem denna goding idag.
![]()
Nöjd.![]()
Snyggt, grattis!Där satt den. Nr 9 av hundra.
![]()