Barricello
Guld
Slänger ut en Stockholmare jag med.. å Bajen leder
..den ser nästan svart ut min mä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jäkla juste den där!Slänger ut en Stockholmare jag med.. å Bajen leder..den ser nästan svart ut min mä.
![]()
Nä, tips på bra site me nå najsa band?
Kolla eBay och jag rekommenderar verkligen Hirsch Accent. Det är samma som jag brukar köra. Då blir Sthlm som en PP Aquanate fast bättre för det står inte stockholm på den!Nä, tips på bra site me nå najsa band?
Tur att ni är uppmärksamma
Oerhört vacker!Tur att ni är uppmärksammaTryckfelsnisse som varit framme... Det är 30st som tillverkas, inget annat.
Senaste besked som S&S gav mig är att det dröjer... men det var senast i våras.När kommer nya Landsort?
Eller ska man behöva köpa en annan dykare så länge?![]()
Ja, jag också! Det dummaste jag gjort när jag sålde min!!Saknar Chronolink! Hade suttit fint nu till sommaren!![]()
Trist när man ångrar sig! Men man måste ju hinna testa så mycket som möjligtJa, jag också! Det dummaste jag gjort när jag sålde min!!
Trist när man ångrar sig! Men man måste ju hinna testa så mycket som möjligtÄr lite sugen på en Royal Steel chrono, har en orange tavla som ligger och längtar efter en klocka att sitta i! Skulle nog vara lite sommarkul det med
![]()
Kul med nummer 13! Vad blir det för färg? Ska försöka komma ihåg att posta en bild på den orangea imorgonCoolt med orange tavla till chronon...posta gärna bild på den
@Sjöö Sandström Imorgon landar troligtvis tavla nummer 13. Dags att leta upp en svart/svart från lagret snart och sälja![]()
Kul med nummer 13! Vad blir det för färg? Ska försöka komma ihåg att posta en bild på den orangea imorgon![]()
Grymt!Den blir en röd....julen är räddad![]()
Riktigt trevlig röd färg!!
Grymt najs Röd färg!I-landsproblem....måste köpa nytt skumgummilager att göra ny layout i så att alla tavlor får plats
Är det någon som vet var jag kan få tag på fler tavelburkar av samma modell som jag har?
![]()
![]()
Skapligt i-landsproblemI-landsproblem....måste köpa nytt skumgummilager att göra ny layout i så att alla tavlor får plats
Är det någon som vet var jag kan få tag på fler tavelburkar av samma modell som jag har?
![]()
![]()
Skapligt i-landsproblem
Har inte Sjöö själva några tavelburkar till salu?
Köp 3 direkt dåJo, det har de absolut. Hoppas ju fortfarande på att få köpa en svart/svart tavla av Sjöö så då kan jag ju även köpa två tavelburkar samtidigt
@Sjöö Sandström
Coolt med orange tavla till chronon...posta gärna bild på den
@Sjöö Sandström Imorgon landar troligtvis tavla nummer 13. Dags att leta upp en svart/svart från lagret snart och sälja![]()
Vill ha...........Saknar Chronolink! Hade suttit fint nu till sommaren!![]()
Då är vi två!Vill ha...........
Är det någon här på KS som har en sån här över får ni gärna PM:a mig. Den färgen var ju riktigt läcker!!!!
Jag kom ihåg
![]()
![]()