Bara att slå till och börja S&S samlingenJo, det ligger ju två worldtimer v1or och en RS ute för nästan hälften av list men det är v1orna som har smala visare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att slå till och börja S&S samlingenJo, det ligger ju två worldtimer v1or och en RS ute för nästan hälften av list men det är v1orna som har smala visare?
Är du helt utan ss i samlingen nuförtiden?Bara att slå till och börja S&S samlingen
Tillfälligt, men det ska snart ordnas till... letar en chronolink, RCopper, ORC eller Landsort-WorldtimerÄr du helt utan ss i samlingen nuförtiden?
Royal Capital AU-1740-2Vilken är den bästa Ss?
japp den har jag provat och den spelar i en helt annan liga än tidigare nämndaEn klass för sig säger du, har du provat rc? Där snackar vi om en helt annan nivå än tidigare ss klockor.
Jag skrev ju detRoyal Capital AU-1740-2![]()
Landsort Worldtimern är sjysst men det är sällan man ser dom till salu, såg att den ligger en vittavlad på Nymans pre-owned men det har du säker koll påTillfälligt, men det ska snart ordnas till... letar en chronolink, copper eller Landsort-Worldtimer
Jag har sett den och gillarn verkligen. Bara at bryta till den grå-tavlan så är den perfekt. Men oas så kommer det snart en ny landsort, hoppas bara dom har gjort en ny WT den ska enligt trovärdiga källor vara lite lägre så den ser jag fram emotLandsort Worldtimern är sjysst men det är sällan man ser dom till salu, såg att den ligger en vittavlad på Nymans pre-owned men det har du säker koll på![]()
Såg din lista och är Helt överens med dej kompis!Jag skrev ju det![]()
Du och jag Alfred (som i Emil i Lönneberga)Såg din lista och är Helt överens med dej kompis!![]()
Nya Landsorten är jag fett sugen på att se hur den ändratsJag har sett den och gillarn verkligen. Bara at bryta till den grå-tavlan så är den perfekt. Men oas så kommer det snart en ny landsort, hoppas bara dom har gjort en ny WT den ska enligt trovärdiga källor vara lite lägre så den ser jag fram emot
Du och jag Alfred (som i Emil i Lönneberga)
Ja att banta den kommer den att må bra utav, verkligen en fin klocka men går bort för min del pga att den är så tjock.Jag har sett den och gillarn verkligen. Bara at bryta till den grå-tavlan så är den perfekt. Men oas så kommer det snart en ny landsort, hoppas bara dom har gjort en ny WT den ska enligt trovärdiga källor vara lite lägre så den ser jag fram emot
Jag med! Hoppas dom gör en WT med grå tavlaNya Landsorten är jag fett sugen på att se hur den ändrats![]()
När släpptes den ”gamla”?Jag med! Hoppas dom gör en WT med grå tavla
2011 har jag för mig?När släpptes den ”gamla”?
Då kanske vi kan förvänta oss en lite större förändring av den men tanke på att den förra utvecklades av de tidigare ägarna.2011 har jag för mig?
Sant!Då kanske vi kan förvänta oss en lite större förändring av den men tanke på att den förra utvecklades av de tidigare ägarna.
Du har ju helt glömt urmodern; S1:an Automatic. Först är alltid bäst, men det är bara min åsikt!1, Royal Capital 1.2
2, Royal Capital 1.0
3, Chronolink
4, Wordltimer
5, Landsort Worldtimer
6, Landsort D1
7, Landsort D2
8, Sky Diver
9, UTC ORC
10, Royal Steel Chrono
11, Royal Steel copper
12, Royal Steel
13, UTC extreme
Men det är bara min åsikt!?
Edit: glömde UTC ORC
![]()
1, Royal Capital 1.2
2, Royal Capital 1.0
3, Chronolink
4, Wordltimer
5, Landsort Worldtimer
6, Landsort D1
7, Landsort D2
8, Sky Diver
9, UTC ORC
10, Royal Steel Chrono
11, Royal Steel copper
12, Royal Steel
13, UTC extreme
Men det är bara min åsikt!?
Edit: glömde UTC ORC
![]()
Fantastiskt fin den där, kul med lite färg
Riktigt bra! För står inte varför man sätter datum på den nya ..Första och andra generationen.
![]()
för att tillgodo se så mångas behov som möjligt, många vill ha datum medans andra inte, win winRiktigt bra! För står inte varför man sätter datum på den nya ..