• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon mer som njuter av sommarvädret?
IMG_20180610_145900.jpg

Har fått bekräftat av SS att det är två olika storlekar på gummibanden även fast dem har samma lugg-bredd.

Om någon mer än mig undrar alltså :)

Den är fan värd en bild till!!! :)
0F937A9D-6529-477E-B9AE-401A0754C0BC.jpeg
Riktigt schysst!

Tycker det är en mycket spännande modell och extra intressant då den symboliserar den skandinaviska marknaden med sin vattentålighet på 459 m. Konstigt nog är den djupaste punkten i Östersjön just 459 m som otroligt nog ligger strax utanför ön Öja där fyren Landsort ligger belägen på....... Vilket sammanträffande..... Grattis till en riktigt roliga klocka!

Riktigt schysst!

Tycker det är en mycket spännande modell och extra intressant då den symboliserar den skandinaviska marknaden med sina vattentålighet på 459 m. Konstigt nog är den djupaste punkten i Östersjön just 459 m som otroligt nog ligger strax utanför ön Öja där fyren Landsort ligger belägen på....... Vilket sammanträffande..... Grattis till en riktigt roliga klocka!
Tack!! Inte nog med det.... Ett till sammanträffande är att tar jag båten söderöver en stund så är jag snart framme vid Landsortsdjupet...;-)
CA8002EE-F071-402D-BACB-F2A4ACDB0EE3.jpeg

Hahaha!! :D
Orolig för vattenskada? :p

Mvh
Lite så.. Nää inte direkt. Bara känslan. Klockan sitter ju inte lika på armen i vatten som på land... Känns inte ok helt enkelt. Men jag har bättrat mig. Jag badar numera med klockor. Men endast för att kunna ta en bild för att bevisa saken. Tycker fortfarande inte om det..:)

Tillbaka
Topp