Rixard
Silver
Vet inte om det är samma som till min Worldtimer 36mm normalpris borde vara runt 2500 isch.Någon som vet vad ett gummi + viklås till 36mm Royal Steel går på?
Är det samma gummi på 41an och 36an? Dom har väl samma bandbredd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte om det är samma som till min Worldtimer 36mm normalpris borde vara runt 2500 isch.Någon som vet vad ett gummi + viklås till 36mm Royal Steel går på?
Är det samma gummi på 41an och 36an? Dom har väl samma bandbredd?
Vet inte om det är samma som till min Worldtimer 36mm normalpris borde vara runt 2500 isch.
Nej det är inte samma, olika bandbredd.Ja det ska vara samma, säker på 2.5 k eller?
Då är bara frågan om det är samma på 36 och 41?
går inte att njuta av 30 gradig värme, man liderNågon mer som njuter av sommarvädret?
![]()
Haha, sant detgår inte att njuta av 30 gradig värme, man lider![]()
Nej det är inte samma, olika bandbredd.
Fick rabatt på mitt gummi från SS så helt säker är jag ju inte. Men före moms och rabatt stod priset på 2000kr på min faktura så det borde vara 2500kr.
20mm, listade 2300kr när jag köpte till min 41:aVad har 41an mellan bandhornen?
20mm, listade 2300kr när jag köpte till min 41:a
Ah ser ut att stämma, sorry för missinformationen
Jag kan inte bestämma mig för om den är snygg eller ful..Dubbelpostar nykomlingen...
![]()
Jag tycker helt klart den är mer snygg än ful. Men jag förstår vad du menarJag kan inte bestämma mig för om den är snygg eller ful..
Hur som helst är den iaf skitkool! Grattis till en ..fulsnygg..(?) Klocka!
Mvh
Ja precis! Hehe.Jag tycker helt klart den är mer snygg än ful. Men jag förstår vad du menarLite som Omegas Plo Prof...
Tackar!!
Helhäftig klocka, stort grattis till den!Dubbelpostar nykomlingen...
![]()
Grattis! Jag tycker iaf den är skitsnygg, smaken är som bakenDubbelpostar nykomlingen...
![]()
PRECIS!!! BRED!Grattis! Jag tycker iaf den är skitsnygg, smaken är som baken![]()
Det är den värd!Dubbelpostar nykomlingen...
![]()
Den är fan värd en bild till!!!Det är den värd!
Riktigt fin![]()
När vi ändå är inne på likheter så tycker jag att den är lite lik Seikos tonfiskar. Troligtvis pga avsaknaden av synliga bandhorn. Oavsett ball som fan!Den är fan värd en bild till!!!
![]()
Klart den är!Den är fan värd en bild till!!!
![]()
Riktigt schysst!Den är fan värd en bild till!!!
![]()
Tack!! Inte nog med det.... Ett till sammanträffande är att tar jag båten söderöver en stund så är jag snart framme vid Landsortsdjupet...;-)Riktigt schysst!
Tycker det är en mycket spännande modell och extra intressant då den symboliserar den skandinaviska marknaden med sina vattentålighet på 459 m. Konstigt nog är den djupaste punkten i Östersjön just 459 m som otroligt nog ligger strax utanför ön Öja där fyren Landsort ligger belägen på....... Vilket sammanträffande..... Grattis till en riktigt roliga klocka!
Låter i mina öron som att tuberna ska fram och åtminstone låta Landsorten få smaka på några meter vid "djuphavsgraven".Tack!! Inte nog med det.... Ett till sammanträffande är att tar jag båten söderöver en stund så är jag snart framme vid Landsortsdjupet...;-)
![]()
Hehe.. Vi får se. Det tog år av trakasserier här på KS innan jag badade med både PloProf,Panerai och Dweller..Låter i mina öron som att tuberna ska fram och åtminstone låta Landsorten få smaka på några meter vid "djuphavsgraven".![]()
Verkligen!Den är fan värd en bild till!!!
![]()
Hahaha!!Hehe.. Vi får se. Det tog år av trakasserier här på KS innan jag badade med både PloProf,Panerai och Dweller..![]()
Lite så.. Nää inte direkt. Bara känslan. Klockan sitter ju inte lika på armen i vatten som på land... Känns inte ok helt enkelt. Men jag har bättrat mig. Jag badar numera med klockor. Men endast för att kunna ta en bild för att bevisa saken. Tycker fortfarande inte om det..Hahaha!!
Orolig för vattenskada?
Mvh