Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det var den med guldbaksida va ...?Slutade på 12.600kr. Grattis till din! Riktigt fresh!
Men det var den med guldbaksida va ...?
Tack. Gillar den mycket. Tycker absolut du ska skaffa en
Jag pyntade ungefär samma för min (utan guldbaksida och betydligt senare nummer). Mycket pengar, visst, men det handlar ju om skicket oxå. Jag kunde klippt en annan S1:a för 3-4 tusen billigare. Men den var betydligt risigare och hade säkerligen behövt skickas direkt till urmakare, och då är man ju uppe på samma pengar ...Ah precis den med guldbaksidan, verkade vara i riktigt gött skick med. Nu i efterhand hade jag nog lätt kunnat tänka mig att pröjsa den summan men just då fegade jag ur lite.
Snygg!Nyinkommet idag!
Min första Sjöö Sandström, bra size, clean med kvarts. Perfekt vardagsklocka om man inte vill flexa Rolle
![]()
Ett svart alligator skulle sitta som en smäck på den därGuys, jag tänkte komplettera min S1:a med något nytt läder och tar gärna emot schyssta tips.
Nu sitter ett svart på, så gärna tips på brunt läder.![]()
det är 40mm:arnSnygg!
Är det stora eller små 40mm?![]()
Jag pyntade ungefär samma för min (utan guldbaksida och betydligt senare nummer). Mycket pengar, visst, men det handlar ju om skicket oxå. Jag kunde klippt en annan S1:a för 3-4 tusen billigare. Men den var betydligt risigare och hade säkerligen behövt skickas direkt till urmakare, och då är man ju uppe på samma pengar ...![]()
Jag förstår, inte roligt. Man tycker att det drar iväg för mycket och så backar man ur. Det är ju egentligen något sunt att det finns spärrar som slår till. Men visst kan man ångra sig bittert när man inser att man ville ha klockan mer än vad köpeskillingen till slut blev.Du har helt rätt! Jag skulle verkligen ha slagit till, ångrar mig som f*n nu...
Bärs den stort? Har knappt sett några bilder på den tidigare.det är 40mm:arn![]()
Jag trodde det men den sitter faktiskt jätte bra på armenBärs den stort? Har knappt sett några bilder på den tidigare.
Det är en modell man sällan ser, fin är den! Jag tror den endast säljs business to business. Krons säljer den i sitt sortiment för företagsgåvor. https://www.krons.se/sjoo-sandstrom-herr-p-36072.html?cPath=1632_3814Bärs den stort? Har knappt sett några bilder på den tidigare.
Den säljs till privatkunder:Det är en modell man sällan ser, fin är den! Jag tror den endast säljs business to business. Krons säljer den i sitt sortiment för företagsgåvor. https://www.krons.se/sjoo-sandstrom-herr-p-36072.html?cPath=1632_3814
Det är en modell man sällan ser, fin är den! Jag tror den endast säljs business to business. Krons säljer den i sitt sortiment för företagsgåvor. https://www.krons.se/sjoo-sandstrom-herr-p-36072.html?cPath=1632_3814
Jag som kanske missar något men intressant att Krons är 4000 kr dyrare.Den säljs till privatkunder:
https://www.lindahlsurmakeri.se/prod.asp?id=5674
Inte så troligt att man handlar på krons nejJag som kanske missar något men intressant att Krons är 4000 kr dyrare.
Visst, ska det köpas in ett dussin till duktiga medarbetare så får man nog bättre pris. Det scenariot är väl dock inte så troligt nu för tiden...
Fantastisk!
Grym pjäs, och lådan är inte dum den heller för att vara helt ärlig
Tack Själv! Galet snygg
Grattis till en brutalt vacker klocka
Grym den där! Grattis!
Tackar, en riktigt häftig dinkaFantastisk!![]()
Kommer nya klockor! Tackar för bytetTack Själv! Galet snygg..tyvärr kan man inte ha allt här i världen
![]()
Tackar, fick ett infall efter att testat den inne i butik förra veckanGrattis till en brutalt vacker klocka
Tackar!Grym den där! Grattis!
Lådan är verkligen något extraGrym pjäs, och lådan är inte dum den heller för att vara helt ärlig![]()
Verkligen! Guld funkar inte för mig men den i stål är också graal-värdig, kan bli något i framtidenTackar, en riktigt häftig dinka