• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kommer väl ihåg att du prisade denna tidigt och jag tyckte att det var kul att en pilot tyckte om den så mycket.
Min/vår samling har förändrats lite med tiden och just Skydivern har försvunnit och ersatts av Chronolinken.
vår samling.jpg

chronolink.jpg

Och Tonneau'n ser i dag ut så här (med en sällsyntare tavla):
image.jpg
Stabil laguppställning. Hade gärna sett SD i armkrok med Chronolinken. :snaphappy:
Kul att se Tonneau-boetten...vad heter modellen?

Tänkte kolla med experterna. Är det någon annan som upplever att det är svårt att bläddra mellan funktionerna på skedivern. jag vrider och vrider på kronan i Pos,1. men ibland händer det inget och ibland så byter den funktion. Hur är knepet för att snabbt byta?

Tänkte kolla med experterna. Är det någon annan som upplever att det är svårt att bläddra mellan funktionerna på skedivern. jag vrider och vrider på kronan i Pos,1. men ibland händer det inget och ibland så byter den funktion. Hur är knepet för att snabbt byta?
Man ska vrida snabbt och "ryckigt".
För sakta och mjukt så händer inget.
Känner själv att det är lättare att vrida uppåt/ifrån mig.

Tänkte på det.
Det finns flera olika "officiella" trådar om diverse tillverkare.
Skall vi göra om denna till en sådan också?
Eller starta en ny?
När vi väl har en tillverkare så nära till hands borde vi ha en tråd där de också kan se vad vi gör med våra klockor, vad vi tycker och vad vi undrar om våra kommande köp.
Där sedan SjööSandström själva kan skriva om de har för många klockor på lager och vill ge bort ett par ;)

Tänkte på det.
Det finns flera olika "officiella" trådar om diverse tillverkare.Citera
Skall vi göra om denna till en sådan också?
Eller starta en ny?
När vi väl har en tillverkare så nära till hands borde vi ha en tråd där de också kan se vad vi gör med våra klockor, vad vi tycker och vad vi undrar om våra kommande köp.
Där sedan SjööSandström själva kan skriva om de har för många klockor på lager och vill ge bort ett par ;)
Funkar väl utmärkt att fortsätta i den här tråden.....

Trevlig tråd och kul att se att det finns så många Sjöö Sandström på forumet. :)

Vi har ju vår egna officiella tråd här på KS där vi lägger in nyheter löpande. Men det är såklart bara kul om det finns en till Sjöö Sandström-tråd som är "medlemsdriven". Självklart dyker vi in även i denna tråd och svarar på frågor och tar till oss av tips och idéer.

God fortsättning på det nya året! :)

Tillbaka
Topp