• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Såg denna på gripenbro. Skulle månaden och datumet bytt plats hade den varit såld på min födelsedag. Hade det varit så hade jag fan tagit ett SMS-lån och köpt den direkt! Skönt iofs för plånboken att det inte blev så... :p
d9798829d92942a87ff2472e199646b0.jpg
 

saferide

Omega
2-Faktor
Någon som har lite bilder på Royal Steel worldtimer på andra armband än de som finns på deras hemsida? Såg klockan igår och blev väldigt förtjust men vill få lite känsla för hur "flexibel" den är med andra armband.
 

Ebbe

Breitling
Någon som har lite bilder på Royal Steel worldtimer på andra armband än de som finns på deras hemsida? Såg klockan igår och blev väldigt förtjust men vill få lite känsla för hur "flexibel" den är med andra armband.

Citerar mig själv :)

Någon som sitter på lite bilder på royal steel worldtimer på olika band (läder/mocka)? Sugen på ett men osäker på vilken stil som passar bäst .

Bjuder på en bild på grått nato.
IMG_20181206_083829__01__01.jpg
 

LordTTK

Omega
2-Faktor
Hej
Snabb fråga hur länge måste man dra upp en Royal Steel innan den börjar fungera första gången? tycker jag har snurrat en lång stund redan på kronan i läge 1 utan att något händer....
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Hej
Snabb fråga hur länge måste man dra upp en Royal Steel innan den börjar fungera första gången? tycker jag har snurrat en lång stund redan på kronan i läge 1 utan att något händer....
Har du skakat klockan? Ibland vill automater inte draiigång av att bara att vrida upp den manuellt.
 
Topp