Stenhård! Köpt eller tilldelad?
Tilldelades dessa? Man kunde väl köpa om man tillhörde ISAF?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stenhård! Köpt eller tilldelad?
Tilldelades dessa? Man kunde väl köpa om man tillhörde ISAF?
Köpt, ingen av den här modellen tilldelades. Jag skrev lite om modellen tidigare: https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-officiell-nyhetstråd.24589/page-3Stenhård! Köpt eller tilldelad?
Det gällde inte bara ISAF utan Utlandsstyrkan generellt under 2009 (ev. även början på 2010).Tilldelades dessa? Man kunde väl köpa om man tillhörde ISAF?
En snygg klocka som jag ägt 2 gånger..är en ”hatkärlek” för mig till denna klocka.
En snygg klocka som jag ägt 2 gånger..är en ”hatkärlek” för mig till denna klocka.
Jag erkänner.Var det någon här som klippte den svarta urtavlan till Chronolinken på Kaplans..vek ner mig för tidigt![]()
Snygg! Gissar att det kan vara min gamlaWorld Timer, nyfångad. Tyvärr gummit för kort, så jag får börja med ett Heavy Calf.
![]()
GrattisJag erkänner.
Nope - haft en grå- och en svarttavlad men sålt båda. Spännet funkar inte på mig...
Kommer dock men ganska stor sannolikhet köpa en igen - tycker klockan är fantastisk. Någongång skall jag fixa ett band/spänne/lås som gör att jag trivs med den på också.
Verkligen snygg...man ångrar allt några av de man såltGillar verkligen den blå tavlan på WT
![]()
Så är det ju alltid tyvärr. Även om jag inte särskilt nostalgisk av mig när det gäller klockor, så finns det en del flippar man saknar mer än andraVerkligen snygg...man ångrar allt några av de man sålt![]()
En föraning av julen, med Skydivern![]()
![]()
![]()
Läcker kombo!Tricket är ju att köra den på band av laxskinn!
![]()
VackertMed den gröna blev det en bra trippel.
![]()
Vi säger hejKul, grattis!
Vi säger hej
![]()
Nu är det här en lite annan modell. Men svenskarna ser trevliga ut på lax.Tricket är ju att köra den på band av laxskinn!
![]()
Klockan som får alla band att se snygga ut. Mörk nubuck ska nog testasNu är det här en lite annan modell. Men svenskarna ser trevliga ut på lax.
![]()
Jag har varit lite nyfiken på att prova lake också.
Mkt. elegant. Se upp alla, jakten har börjat !!!Bom! Tillbaka efter tavelbyte..enligt mig är denna färg den bästa jag haft (hittils)
![]()
Ligger nu på Tradera med ett utrop på 20000 kr.Undrar om han får det sålt till det priset?
Finns många som gillar märket men jag undrar hur många riktiga ”samlarnördar” det finns....???![]()