• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gör premiär i denna tråd med dagens bild.
Sjöö Sandström UTC extreme

IMG_20200126_133130_287.jpg

Tja! Jag har fått det stora nöjet att stifta bekantskap med en UTC Extreme II. Stortrivs så långt, men kunde tänkt mig att testa något annat klockarmband.

Någon som har tips, eller bilder på egna komboer (sailcloth, racing etc?)

Jag har en annan klocka på gummi från förr, så även om det är det uppenbara förstavalet normalt så tester jag gärna något annat.
8D42D01C-3757-4097-A245-F57FFC0C0B67.jpeg
Lägger en röst på Canvas. Kör det på min UTC extreme.

Man får tycka vad man vill, GJ har väl fått väldigt bra omdömen på sina Automatare, ändå vrålar folk att det är "parfym". Det är inte kvalitén jag anmärker på utan sättet dom samarbetar med VW! Sen tkr jag absolut det känns B att "Care of Carl" säljer dem......

Absolut, men vet dock inte om en endaste av SS modeller du behöver stå i kö för......

vet du vad parfymklocka innebär?

Om det nu är så hemskt att riskera att förknippas med Volkswagen så borde någon ha upplyst Rob Engström om det.
20200127_190811.jpg

Det där är en baksida från ett nummer av Volkswagen Magazine. Den är över årtiondet gammal. Fast jag vill minnas att de hade en hel del baksidor på den tidningen i den svängen.

Man fick i och för sig inte någon Rolex på köpet om man handlade en Polo. Men Rob Engström bör ju ansett att det fanns något slags värde i att annonsera på den tidningen. Med reservation för att det skulle kunnat ingå i något annonspaket med annonser i flera tidningar, och i så fall borde de ju förhandlat bort just den här blaskan om den hade varit skadlig för varumärket.

Om det nu är så hemskt att riskera att förknippas med Volkswagen så borde någon ha upplyst Rob Engström om det.
20200127_190811.jpg

Det där är en baksida från ett nummer av Volkswagen Magazine. Den är över årtiondet gammal. Fast jag vill minnas att de hade en hel del baksidor på den tidningen i den svängen.

Man fick i och för sig inte någon Rolex på köpet om man handlade en Polo. Men Rob Engström bör ju ansett att det fanns något slags värde i att annonsera på den tidningen. Med reservation för att det skulle kunnat ingå i något annonspaket med annonser i flera tidningar, och i så fall borde de ju förhandlat bort just den här blaskan om den hade varit skadlig för varumärket.
Lite väl OT men fasiken en ”like” för kreativitet!

20200127_190811.jpg

Haha! Får man fråga varför du har en gammal Volkswagen Magazine hemma?

Hello alla Sjöö Sandström lovers..
Har lite annonser ute efter att köpa en Landsort, nu har jag fått lite napp - blev dock lite tagen på sängen... vad ska jag betala?
I mitt huvud hade jag tänkt betala ca 20-25 för en Landsort med datum. För lite, eller för mycket? Helt ute och cyklar?
Trickset är ju om Sjöö Sandström börjar med Landsort igen....hur ska man tänka då? Mervärde i en Gen1? Hjälp mig med mina bryderier, tack....

Hello alla Sjöö Sandström lovers..
Har lite annonser ute efter att köpa en Landsort, nu har jag fått lite napp - blev dock lite tagen på sängen... vad ska jag betala?
I mitt huvud hade jag tänkt betala ca 20-25 för en Landsort med datum. För lite, eller för mycket? Helt ute och cyklar?
Trickset är ju om Sjöö Sandström börjar med Landsort igen....hur ska man tänka då? Mervärde i en Gen1? Hjälp mig med mina bryderier, tack....
Jag skulle personligen vänta på nya 2.0 versionen. Jag anser att gen 1.0 är för hög och enligt rykten från folk som sett den nya så är den väsentligt lägre. Men o andra sidan så är den gamla kul som den är, men som sagt jag skulle vänta och väntar själv också. osäker på vad du bör betala för en beg men 20-22 låter väl rimligt

Tillbaka
Topp