CalleHalmstad
Basic
Menar du Sjöö Sandströms insta konto att kolla bilder där eller vad menade du?Dudes. Glöm inte instagramkontot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar du Sjöö Sandströms insta konto att kolla bilder där eller vad menade du?Dudes. Glöm inte instagramkontot
Vi behöver någon som postar en bild, kontot självdör annars. Jag har ju ingen S&S just nu så det blir dem andra som behöver posta lite @sjökvist texMenar du Sjöö Sandströms insta konto att kolla bilder där eller vad menade du?
Precis postat en bild, dock vore det bra med fler som är inne och postar, blir lätt ett fåtal annarsVi behöver någon som postar en bild, kontot självdör annars. Jag har ju ingen S&S just nu så det blir dem andra som behöver posta lite @sjökvist tex
Bifall... och du; Tack!!Precis postat en bild, dock vore det bra med fler som är inne och postar, blir lätt ett fåtal annars
Snyggt! Likeat och klart både från mig och panerista kontotPrecis postat en bild, dock vore det bra med fler som är inne och postar, blir lätt ett fåtal annars
Jag köpte den dagen innan nyår, hade den på Nyårsafton och sen for jag till sjössVad tycker du om den efter att haft den ett tag? Har du många andra klockor?
Hur är kvalitén på Sjöö Sandström generellt?
Aldrig hänt innan. Första gången. Vet inte hur många som sålts, får fråga @Hook eller @Leben om detEn ytterliggare fråga, hur ofta brukar Klocksnack ta fram specialmodell med sjöö sandström? Tänker på klocksnack klockan i pvd behandling med gul urtavla, hur många är sålda? Är det många medlemmar här som köpt sådana?
Dudes. Glöm inte instagramkontot
Jag skickade in från min privata instagram sommaren 2018. Den har inte kommit med än!Precis postat en bild, dock vore det bra med fler som är inne och postar, blir lätt ett fåtal annars
https://klocksnack.se/threads/ks-s-s-utc-skydiver-premiumrecensioner.113241/
Stort tack, hade missat den tråden och där blev intressant läsning, dock blir det ingen sån för mig, Ska ner o testa Annual Edition imorgon och se hur den känns i verkligheten.https://klocksnack.se/threads/ks-s-s-utc-skydiver-premiumrecensioner.113241/
Där finns gott om bilder/tankar/intryck från en passaround vi körde![]()
Avundsjuk på riktigt men med små handleder är den förstor. En 38,5 skulle vara perfekt!![]()
![]()
![]()
Det blev en Grön Royal Steel idag hos min vanliga handlare, spontant så känns den ganska liten och inte lika blaffig vad ja normalt är van vid på andra klockor och saknar tyngden att känna att man har klockan på armen, men denna känns som en mer dressad och sofistikerad fredagsklocka Så nöjd med mitt köp idag.![]()
Beklagar om bilderna inte är superbra idag.
Snyggt!![]()
![]()
![]()
Det blev en Grön Royal Steel idag hos min vanliga handlare, spontant så känns den ganska liten och inte lika blaffig vad ja normalt är van vid på andra klockor och saknar tyngden att känna att man har klockan på armen, men denna känns som en mer dressad och sofistikerad fredagsklocka Så nöjd med mitt köp idag.![]()
snyggt!![]()
![]()
![]()
Gummi så klart.Är det någon som har bytt band på sin worldtimer? Jag ska byta band och behöver lite inspiration...
Är det någon som har bytt band på sin worldtimer? Jag ska byta band och behöver lite inspiration...
Beror självklart på ålder, skick etc. Skulle tro (läs: killgissar) att en relativt ny i gott skick skulle gå på c.a 10-12 kSEK. Lady RS kronografen har gått för mellan 7-11 på div. auktionerHej,
Vad får man betala för en begaganad Sjöö Sandström UTC Extreme Lady 016633 ungefär?
Tack!
//Filip