Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till ett bra köpSS-samlingen har fått tillökning i helgen
Du hade mig vid Sjöö Sandström söndag så svaret är nejSjöö Sandström söndag och F1, kan det bli bättre?
Mycket tatueringar och 36mm MOP, det min vän är rock ’n roll!Hoppas ni har en härlig söndag.
Lite kontraster kanskeMycket tatueringar och 36mm MOP, det min vän är rock ’n roll!
Det kan det! Sjöö Sandström söndag och Leeds vinner med 6-2 i en obetydlig försäsongsmatch. Eller hur @HaVet71Sjöö Sandström söndag och F1, kan det bli bättre?
Helt klartDet kan det! Sjöö Sandström söndag och Leeds vinner med 6-2 i en obetydlig försäsongsmatch. Eller hur @HaVet71
Snygga, min favorit var den träfrägade med blått tygLitet projekt på jobbet.
Den svarta är senaste försöket.
Jäkligt cool färg! vad är det för storlek?Picknick och då blev det en orange färgklick på armen
Ja den poppar verkligen, även om den gör sig bäst i solljus! Det där är RSC36 på en 18,5cm handledJäkligt cool färg! vad är det för storlek?
Passar ju utmärkt! Går orange att få hos AD? Hittar inget på Sjöö Sandströms hemsidaJa den poppar verkligen, även om den gör sig bäst i solljus! Det där är RSC36 på en 18,5cm handled
Special specialPassar ju utmärkt! Går orange att få hos AD? Hittar inget på Sjöö Sandströms hemsida
Passar ju utmärkt! Går orange att få hos AD? Hittar inget på Sjöö Sandströms hemsida
Precis som @NRE säger så går den inte att köpa ny hos Sjöö Sandström. Den orangea tavlan kommer från föregångaren, RSC37, men dennes tavlor passar utmärkt även i RSC36. Går att hitta lite då och då, såldes en orange tavla rätt nyligen på Kaplans. Tror @ankaret klippte den om jag inte missminner migSpecial special
Emil får rätta mig om jag har fel men tavlan är från en 37mm
Tackar! Är ganska ny på SS men RSC36 var ju enkel men stilig. Får se om man kniper en sånSpecial special
Emil får rätta mig om jag har fel men tavlan är från en 37mm
Har man väl blivit hooked på SS så sitter man fast.Tackar! Är ganska ny på SS men RSC36 var ju enkel men stilig. Får se om man kniper en sån