• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sebastard

Vacheron
Dagens.

CD70B1F5-CC89-4972-9450-351EDA4DD4F9.jpeg
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Passar ju utmärkt! Går orange att få hos AD? Hittar inget på Sjöö Sandströms hemsida

Special special ;)

Emil får rätta mig om jag har fel men tavlan är från en 37mm :)
Precis som @NRE säger så går den inte att köpa ny hos Sjöö Sandström. Den orangea tavlan kommer från föregångaren, RSC37, men dennes tavlor passar utmärkt även i RSC36. Går att hitta lite då och då, såldes en orange tavla rätt nyligen på Kaplans. Tror @ankaret klippte den om jag inte missminner mig😃
 

mark93

Breitling
Precis som @NRE säger så går den inte att köpa ny hos Sjöö Sandström. Den orangea tavlan kommer från föregångaren, RSC37, men dennes tavlor passar utmärkt även i RSC36. Går att hitta lite då och då, såldes en orange tavla rätt nyligen på Kaplans. Tror @ankaret klippte den om jag inte missminner mig😃
Special special ;)

Emil får rätta mig om jag har fel men tavlan är från en 37mm :)
Tackar! Är ganska ny på SS men RSC36 var ju enkel men stilig. Får se om man kniper en sån :)
 
Topp