• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MAIN

Cartier

Bilagor

  • 20181108_183421.jpg
    20181108_183421.jpg
    250.9 KB · Visningar: 2
  • 20181108_183931.jpg
    20181108_183931.jpg
    211.9 KB · Visningar: 2
  • 20181108_192440.jpg
    20181108_192440.jpg
    310.4 KB · Visningar: 2
  • 20181108_195311.jpg
    20181108_195311.jpg
    108.3 KB · Visningar: 1
  • 20181108_195821.jpg
    20181108_195821.jpg
    100 KB · Visningar: 1

Escwire

Omega
2-Faktor
Ok, jag har fått uppfattningen att det är kommunicerat att det är spikat med en ny Landsort. Minns bara inte vart jag läste eller hörde det.
Kolla kommentarerna på https://instagram.com/p/BoQ_nHSgpK7/
Eller https://instagram.com/p/BlGky8jgXG5/

Även jag är nyfiken på en uppdaterad Landsort. Men jag vågar nog inte hoppas på någon lansering i år. Fast kanske innan sommaren nästa år. Kanske lite teasers några veckor sedan en release kring påsk eller valborg. Sisådär lagom för att få igång försäljningen så folk hinner köpa sig en innan det är dags för sommar i skärgårdarna.
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Då har den sålt extremt mycket bättre än vad jag trodde. Det tog ju lång tid för 50 ex av Black Copper att bli sålda. Eller menar de ex ut till återförsäljare?
Felix och richard från erikson räknade högt och fick det till att cirka hälften har eriksson och sedan var resterande hos någon annan återförsäljare. Så utgår ifrån att det är kvar att sälja men vi kör en ping till @Sjöö Sandström @ERIKSON URHANDEL och ser om det stämmer :)
Var en riktigt rolig kväll så hoppas att man inte drömt något haha
 

bykr89

Cartier
Landsort.jpg.png
Inget skvaller om en kommande Landsort?
Christoffers klurighet när jag frågade om den säger sitt! Den är på G. Ingen direkt hemlighet längre, men jag förstår att dom inte kan göra det officiellt ännu.
Klockan, vad jag förstår det som kommer inte att förändras utseendemässigt alldeles för mycket, för att fortfarande kunna kallas Landsort. Men snarare förbättras och förfinas jämfört med tidigare modell.. spännande är det iaf! :)
På bilden är instrumentet Landsort provtrycks med, klarar att provtrycka till 590m om jag inte missminner mig.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Landsort.jpg.png

Christoffers klurighet när jag frågade om den säger sitt! Den är på G. Ingen direkt hemlighet längre, men jag förstår att dom inte kan göra det officiellt ännu.
Klockan, vad jag förstår det som kommer inte att förändras utseendemässigt alldeles för mycket, för att fortfarande kunna kallas Landsort. Men snarare förbättras och förfinas jämfört med tidigare modell.. spännande är det iaf! :)
På bilden är instrumentet Landsort provtrycks med, klarar att provtrycka till 590m om jag inte missminner mig.

Tänk om de släpper 10 ex i helguld :)
 

Barricello

Audemars
Landsort.jpg.png

Christoffers klurighet när jag frågade om den säger sitt! Den är på G. Ingen direkt hemlighet längre, men jag förstår att dom inte kan göra det officiellt ännu.
Klockan, vad jag förstår det som kommer inte att förändras utseendemässigt alldeles för mycket, för att fortfarande kunna kallas Landsort. Men snarare förbättras och förfinas jämfört med tidigare modell.. spännande är det iaf! :)
På bilden är instrumentet Landsort provtrycks med, klarar att provtrycka till 590m om jag inte missminner mig.
Men att den kommer under 2019 är vi säkra på :cigar:
 

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
Felix och richard från erikson räknade högt och fick det till att cirka hälften har eriksson och sedan var resterande hos någon annan återförsäljare. Så utgår ifrån att det är kvar att sälja men vi kör en ping till @Sjöö Sandström @ERIKSON URHANDEL och ser om det stämmer :)
Var en riktigt rolig kväll så hoppas att man inte drömt något haha
Bästa Klocksnackare, Vi har några till "25 åringar" till försäljning. Så hör av er så bokar vi upp din.
 

Escwire

Omega
2-Faktor

Schill

Cartier
Tänker öppet ställa frågan ifall någon här är sugen på att bli av med sin chronolink ifall någon här har en sådan som kan tänkas bytas
 
Topp