@Sjöö Sandström har lovat snart läääänge nu men den som lever får seWow! Älskar den!
Läste att det ryktades lite om en dykare, någon som vet när?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Sjöö Sandström har lovat snart läääänge nu men den som lever får seWow! Älskar den!
Läste att det ryktades lite om en dykare, någon som vet när?
Jo.. Lite segt, det sista jag hörde va (va ett tag sen nu) under 2020.. Men börjar tveka lite på det.@Sjöö Sandström har lovat snart läääänge nu men den som lever får se
Vet att den visats för visa ADn för flera år sedan, men det är ju en micro tillverkare så vi får ha tålamod, blir bra när den väl kommer. Den mindre boetten är en klar vinnare, anser jagJo.. Lite segt, det sista jag hörde va (va ett tag sen nu) under 2020.. Men börjar tveka lite på det.
Aaah de e sant.. Det är väl därför dom inte kan lova saker hej vilt.. och de får man respektera (ang micro tillverkare)Vet att den visats för visa ADn för flera år sedan, men det är ju en micro tillverkare så vi får ha tålamod, blir bra när den väl kommer. Den mindre boetten är en klar vinnare, anser jag
Hur liten snackar vi?Vet att den visats för visa ADn för flera år sedan, men det är ju en micro tillverkare så vi får ha tålamod, blir bra när den väl kommer. Den mindre boetten är en klar vinnare, anser jag
Bra färgval!Vi kör SS 36:a idag igen... snart är det owg-march och då får denna vila
![]()
Och på vilket vis? Diameter eller tjocklek, eller båda?Hur liten snackar vi?
Vilken snygg bild! Fler såna![]()
NATO all-in, här är det gråa. @Sjöö Sandström, Jag vill ha grått läder med "curved ends"!
Spammar gärna med mer Nato i olika färger, så gilla om ni vill se.
Vart lyckades du hitta den där? Jag har varit på jakt länge efter en LandsortEfter mina bryderier och valet och kvalet på att vänta på gen2 så slog jag till igår på en Landsort gen1...
Den har gått som en bruksis men tanken är en storservice, tvätt och nytt armband.
Ha en bra dag alla
Micke
31mm?Och på vilket vis? Diameter eller tjocklek, eller båda?
Vart lyckades du hitta den där? Jag har varit på jakt länge efter en Landsort![]()
![]()
You are in the army now. Please synchronise your watches!
Hur kul kan det bli att testa färger![]()
Gu så fin, har du kommit vidare i tankarna om tavelfärg och klocka @OscarSvensson123 ?Makalöst bra, kärlek på hög nivå
Det finns alldeles för mycket fint att välja på och jag är alldeles för velig.. jag vill ha allt?Gu så fin, har du kommit vidare i tankarna om tavelfärg och klocka @OscarSvensson123 ?
Vad hade du för färgförändringar i tavlan? Hade det varit en Rolex skulle det vara premiumNu skall väl jag ”svära” lite i kyrkan..har nu ägt Landsort, WT, Royal copper, EXP (2ggr faktiskt), 2* Royal Capital (guld och stål) samt Chronolinken. Den enda som jag har behållit är Chronolinken som är originell, annars har jag tyvärr tappat den känslan jag byggde upp för SS. När flaggskeppet Royal Capital i guld hade färgförändringar i tavlan vid närmare kontroll så gjorde jag mig av med den, kände att tilltron då försvann. Jag har nu som sagt var enbart Chronolinken med ett gäng tavlor kvar. Är jag ensam om denna känsla eller är det jag som blivit lite ”kocko”.![]()
Hehe..såg ut som ”märken” i tavlan.Vad hade du för färgförändringar i tavlan? Hade det varit en Rolex skulle det vara premium![]()
Den hade du nog fått bytt på garantin.Hehe..såg ut som ”märken” i tavlan.