• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

04F6C61F-C8ED-4DB0-90DC-F995B3F770AE.jpeg

Nu var man så äntligen välkommen i denna tråd.
Grattis :) var på väg att knipa den som låg här på ks men hann inte när jag väl bestämt mig :( letar själv en svart eller i stål :)

Grattis :) var på väg att knipa den som låg här på ks men hann inte när jag väl bestämt mig :( letar själv en svart eller i stål :)
Jag trodde att den kanske skulle kännas lite stor men tycker verkligen inte det!

Se till att du får tag på en viklås (om du inte köper en stål på länk). Har sett att det ligger en länk ute till försäljning... Blev lite sugen på att köpa och PVDa!

Jag provade en Worldtimer med svart tavla i helgen. Den är väldigt bra! Men det verkar inte säljas många begagnade, till mitt förtret... Ni som har en – är spännet på stålarmbandet lite trögt? Både jag och butiksbiträdet hade problem att få av och på den.

Senast ändrad:
Jag provade en Worldtimer med svart tavla i helgen. Den är väldigt bra! Men det verkar inte säljas många begagnade, till mitt förtret... Ni som har en – är spännet på stålarmbandet lite trögt? Både jag och butiksbiträdet hade lite problem att få av och på den.
Jag vet inte om det är samma länk som på Royal Steel. Men i så fall är ”lite (mycket) trögt” en bra beskrivning :) Men man lär sig efter ett tag.

Jag provade en Worldtimer med svart tavla i helgen. Den är väldigt bra! Men det verkar inte säljas många begagnade, till mitt förtret... Ni som har en – är spännet på stålarmbandet lite trögt? Både jag och butiksbiträdet hade lite problem att få av och på den.
Se till att hitta rätt länk att "bryta" på. Pekfinger under och tumme trycker ner. Det borde man kunna visa i butiken. Det är lätt efter ett par dagar...

Det är inte trögt, det är tryggt!!! ;)
Lätt som en plätt efter några dagar....

Tillbaka
Topp