Grattis![]()
Nu var man så äntligen välkommen i denna tråd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis![]()
Jag trodde att den kanske skulle kännas lite stor men tycker verkligen inte det!Grattisvar på väg att knipa den som låg här på ks men hann inte när jag väl bestämt mig
letar själv en svart eller i stål
![]()
Står man ut med den g/f-ula tavlan så finns ju denna: https://webshop.klocksnack.se/products/sjoo-sandstrom-utc-skydiver-klocksnack-editionGrattisvar på väg att knipa den som låg här på ks men hann inte när jag väl bestämt mig
letar själv en svart eller i stål
![]()
Nja,gillar inte den med kul tavlaStår man ut med den g/f-ula tavlan så finns ju denna: https://webshop.klocksnack.se/products/sjoo-sandstrom-utc-skydiver-klocksnack-edition
Fint med svart! Verkligen Grattis!![]()
Det där känns bekant. Fin klockaTillbaka igen efter lång frånvaro sedan UTC ORC fick lämna.
![]()
Den var inte fräsch. Rengör inte Kaplans klockorna innan försäljning?För den som är sugen på en Royal Capital så klubbas denna strax hos Kaplans, riktig lortgris.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3704/vara/1630377
Nej det verkar inte så, sett liknande förut.Den var inte fräsch. Rengör inte Kaplans klockorna innan försäljning?
Bör va av mer intresse att lämna in ett rent å fint objekt av själva säljaren.Den var inte fräsch. Rengör inte Kaplans klockorna innan försäljning?
Tycker det ser för jävligt ut rent sagt. Jag skulle definitivt inte lägga ett bud på någon klocka med den "hygienen". Fy fan.Nej det verkar inte så, sett liknande förut.
Håller med. Lika när jag köpte min Bulgari, var först lite rädd att det var en skada på tavlan men visade sig bara vara ett flottigt fingeravtryck.Tycker det ser för jävligt ut rent sagt. Jag skulle definitivt inte lägga ett bud på någon klocka med den "hygienen". Fy fan.
Som sig bör, även jag kom tillbaka även jag kör #owg just nu med en annan tillverkare, tyvärrTillbaka igen efter lång frånvaro sedan UTC ORC fick lämna.
![]()
Äsch, du är bra lite sur för att dina åker ut innan de samlar dammBör va av mer intresse att lämna in ett rent å fint objekt av själva säljaren.
HahaÄsch, du är bra lite sur för att dina åker ut innan de samlar damm
Annat spår... Är Capital go? Vore det värt att prova? Såklart efter 90grader och Clorin!
Jag vet inte om det är samma länk som på Royal Steel. Men i så fall är ”lite (mycket) trögt” en bra beskrivningJag provade en Worldtimer med svart tavla i helgen. Den är väldigt bra! Men det verkar inte säljas många begagnade, till mitt förtret... Ni som har en – är spännet på stålarmbandet lite trögt? Både jag och butiksbiträdet hade lite problem att få av och på den.
Se till att hitta rätt länk att "bryta" på. Pekfinger under och tumme trycker ner. Det borde man kunna visa i butiken. Det är lätt efter ett par dagar...Jag provade en Worldtimer med svart tavla i helgen. Den är väldigt bra! Men det verkar inte säljas många begagnade, till mitt förtret... Ni som har en – är spännet på stålarmbandet lite trögt? Både jag och butiksbiträdet hade lite problem att få av och på den.
Det är inte trögt, det är tryggt!!!Jag provade en Worldtimer med svart tavla i helgen. Den är väldigt bra! Men det verkar inte säljas många begagnade, till mitt förtret... Ni som har en – är spännet på stålarmbandet lite trögt? Både jag och butiksbiträdet hade lite problem att få av och på den.
Ojojoj! Den var verkligen läcker på läder!Tillbaka igen efter lång frånvaro sedan UTC ORC fick lämna.
![]()
För den som är sugen på en Royal Capital så klubbas denna strax hos Kaplans, riktig lortgris.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3704/vara/1630377
OnekligenDet där känns bekant. Fin klocka![]()
Som sig bör, även jag kom tillbaka även jag kör #owg just nu med en annan tillverkare, tyvärr
Ojojoj! Den var verkligen läcker på läder!
Nästan HūLKAB var på när månaden börjande så den blev detJa du kör ORC nu va?
Tänkte snarare S&S modellen, HULKAB har jag koll påNästan HūLKAB var på när månaden börjande så den blev det