watchout1972
Silver
Jag tycker den är lagom. Mindre hade varit helt fel på den klockan.kanske 40 mm hade varit bast...men 42mm ar ok oxa...men haller med - ar stor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker den är lagom. Mindre hade varit helt fel på den klockan.kanske 40 mm hade varit bast...men 42mm ar ok oxa...men haller med - ar stor
Sterioddatejust var ett bra sätt att kalla den på. +1.Provade TT i veckan. Steroiddatejust för överviktiga och amerikaner. Jättefint urverk men utförandet är kass. Hoppas på en revision i framtiden som de gjorde med DD2 och DJ2.
Stålisen är så snyggggggggg.
Och guld......
smaken ar som baken, gmt ringen passar utmarkt (jag tanker ej ens pa avhuggna siffror..)Alla hakar upp sig på storleken men 5, 6 & 7 cut-off arabic numeral är katastrof. Total katastrof.
nja, vad far du for guld el stal med dessa komplikationer hos ngt annat luxury brand, dyrt absolut - men mkt klocka for pengarna..Lite väl dyr haha, tycker man kan få så mycket mer för en sån peng men det är ju bara min åsikt![]()
Well 53 % positiva....Jag tror i slutändan att vi som hänger på KS är lite fel målgrupp.
Ge oss en slät ring i stål så skulle nog flera vara intresserade...
högst framtvingat och uppbumpatWell 53 % positiva....
Maybe , maybe, jag är en rastlös flippare, min dweller åker nog nästa vecka, men ngt diskret nytt blir det ej , cheershögst framtvingat och uppbumpat
Snyggt, inte 100 på det röda dock....Det ska bli intressant att se om RubberB tar fram ett band till stålvarianten. Tycker det de har till vitguldar’n är riktigt fint.
![]()
Kul för digMaybe , maybe, jag är en rastlös flippare, min dweller åker nog nästa vecka, men ngt diskret nytt blir det ej , cheers
Något är det iallafall. Jag kikade i min väska och jag Räknade att jag hade 7st större en 42mm och 3 dress. Känner mig lite naken när jag går runt med en av dressklockorna då de inte väger så mycket. Men jag samlar på valjoux tjockisar så vet inte vad som är udda.Jag tror i slutändan att vi som hänger på KS är lite fel målgrupp.
Ge oss en slät ring i stål så skulle nog flera vara intresserade...
Den är såld! Vart på samma ställe ingen SS. Inte heller i Frankfurt, Zürich, Orlando el Huston. Synd du inte köpte den, jag hade tagit den direkt om jag sett den trots att jag står långt upp i kön hos Svensk AD.Usch vad jag ogillar den här tråden! Trots att jag såg den på Gassan i måndags och även i andra butiker tidigare och sedan också live på en kollega... jag har alltid tyckt att storleken stör mig... den nya större ExpII var för stor på mig t.ex och den ägde jag en kort period.
Men varje gång jag läser tråden och nu även recensionen så blir jag så sugen. Speciellt i stål och blå tavla. Tänk om den kommer med slät ring nästa år...
Tur att jag inte har några pengar kvar![]()
Den är såld! Vart på samma ställe ingen SS. Inte heller i Frankfurt, Zürich, Orlando el Huston. Synd du inte köpte den, jag hade tagit den direkt om jag sett den trots att jag står långt upp i kön hos Svensk AD.
riktigt fin!Älskar min även idag![]()
![]()