Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl samma gäng som tycker att en Panna på 47 mm är smaklöst utan att ha provat.Är hyggligt säker på att det finns en viss korrelation mellan majoriteten av de som dissat storleken här i tråden och smalare handleder..
Sist jag hörde från Nordisk AD så var det uppskattningsvis mer än 12mån på den blå.Blev sugen på stålvarianten med blå tavla. Kollade först efter den på chrono24 för runt 150-160k
Kikade sedan på Rolex hemsida som listar den runt 125k
Kan jag således köpa den hos typ Rob E för 125k?
Hur länge måste jag vänta? Inte ringt Rob ännu men tänkte ifall någon visste.
Den är bara alldeles för stor. Blir kul att testa i stål men misstänker att den känns väldigt chubby även då.
Gillar dock prissättningen på de i stål. Känns rätt prisvärd om man tänker på vad det är och jämför med andra stålmodeller.
I ädelmetall så blir det däremot bara för mycket för mig.
Små egon fixar inte att vissa bär upp större klockor.Det är väl samma gäng som tycker att en Panna på 47 mm är smaklöst utan att ha provat.
Ok, men har du någon aning om priset?Sist jag hörde från Nordisk AD så var det uppskattningsvis mer än 12mån på den blå.
Ok, men har du någon aning om priset?
Guld ska vara på läder, mkt snyggtGillar uppsättningen av kalendern på urtavlan. Snyggast på länk (ej läder). Den är nästan lika stor som nya sea dweller 126600 vilket gör sky dwellern för stor för att vara en ”sportdressare”.
Utan datum (och framför allt datumbubblan) samt utan räfflad (eller vad det nu heter) vridringring kunde den nog ha sett rätt så snygg ut...
Som den ser ut nu...nääääääää
Förutom det du skrev så är den riktigt snygg också.Klockan är stor, tung, hög och blingig, gillar man ej det, ska man ge fn i att köpa, men vilken annan modern Rolex har några coola komplikationer, förutom Yachtmastern och WR på Deep sea som används av typ 7 pers i världen...
Sorry, glömde det viktigasteFörutom det du skrev så är den riktigt snygg också.
Klockan är stor, tung, hög och blingig, gillar man ej det, ska man ge fn i att köpa, men vilken annan modern Rolex har några coola komplikationer, förutom Yachtmastern och WR på Deep sea som används av typ 7 pers i världen...