S
Staafen
Guest
Tack! Har inte sett det med rektangulära hål.Hej, ja, det är ett Budget PVD Seat Belt NATO strap Khaki green - 22.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Har inte sett det med rektangulära hål.Hej, ja, det är ett Budget PVD Seat Belt NATO strap Khaki green - 22.
Bild 2 känns lite Kalle AnkaDessa två lär få det mesta av handledstiden i sommarzodiac vid jobb, lek och bad med kidsen och annars daytonan
![]()
![]()
![]()
Haha hur menar du?Bild 2 känns lite Kalle Anka![]()
Haha jag förstår100% Ironi![]()
den är förstås SJUKT bra den där!Haha jag förståranade det men är lite trög i skallen idag
![]()
Jag inser att det kan bli fler än bara ett eller två besök i den här tråden innan sommaren har hunnit hitDe här två ligger bra till inför sommaren. Och hade jag haft en blå Squale 1521 vid det här laget så hade jag gärna kastat upp den med
![]()
![]()
Den där Orisen har ju så fint sommarskimmerJag inser att det kan bli fler än bara ett eller två besök i den här tråden innan sommaren har hunnit hit
Första revideringen får bli redan nu då Pannan hunnit lämna. Någon blå Squale har inte hittats, men en svart 1521 var på besök en kort sväng, som även den fått lämna. Tunan är kvar men ackompanjeras av två nykomlingar som jag tror kommer göra sig riktigt bra i sommar.
Den första nedan kanske än bättre än övriga två.
Aquis Relief..
![]()
.. och Stålisen.![]()
![]()
Jag är beredd att hålla medden är förstås SJUKT bra den där!![]()
Zommar med zodiac. I like.Dessa två lär få det mesta av handledstiden i sommarzodiac vid jobb, lek och bad med kidsen och annars daytonan
![]()
![]()
![]()
10 poängRedo efter att ha fått hem det nya gummit
![]()
Den var inte dum, annars förknippar jag bara Steinhart med ett annat märke...Tycker att vitt och inte alltför svindyrt hör sommaren till!
Funderar på att införskaffa en Steinhart Ocean 2 white. En jävligt snygg och perfekt sommarbeater enligt mig.
![]()
Zenith A386 på denim Hermés läder
Somrigt så det förslår..
Stort tack!Grym på det bandet, inte minst med tatueringarna med![]()
Haha, och nu flippar du ännu en tänkt sommarklocka! Fasen du skulle behållit 1521an iafJag inser att det kan bli fler än bara ett eller två besök i den här tråden innan sommaren har hunnit hit
Första revideringen får bli redan nu då Pannan har fått lämna. Någon blå Squale har inte hittats, men en svart 1521 var på besök en kort sväng, som även den fått lämna. Tunan är kvar men ackompanjeras av två nykomlingar som jag tror kommer göra sig riktigt bra i sommar.
Den första nedan kanske än bättre än övriga två.
Aquis Relief..
![]()
.. och Stålisen.![]()
![]()
Tycker att vitt och inte alltför svindyrt hör sommaren till!
Funderar på att införskaffa en Steinhart Ocean 2 white. En jävligt snygg och perfekt sommarbeater enligt mig.
![]()
Hehe. Sedärja. Men det ÄR en grym sommarklocka, inget snack om det, mer bara att jag inte kom överens med denHaha, och nu flippar du ännu en tänkt sommarklocka! Fasen du skulle behållit 1521an iaf![]()
Låter som en bra plan.Mer än förvånad att den finns kvar... Brukar flippa ju. Kan det vara sommarklockan till Iscia? (I kombo med nåt dressigare på kvällarna)
![]()
![]()
Det är en grymt trevlig ö att semestra i. Varit där tre år i rad och åker tillbaka i sommar. Fantastisk ö. Mina tips är Negombo, Epomeno, St Angelo, Castello Aragonese, Restaurang D’Ortas Iscia Ponte, Laco ameno..Låter som en bra plan.
Jag åker till Iscia om 2 v med denna runt armen.![]()
Skx-boett med tavla från mm300