Cool!Kanske en gul Tärnan på blått Tropic blir en bra sommarkombo
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool!Kanske en gul Tärnan på blått Tropic blir en bra sommarkombo
![]()
Kanske ska behålla denna ändåBrukar mest bli vattentätt vintage med lite färg. Går aldrig fel![]()
Kanske ska behålla denna ändå
![]()
Tack! Hmmm... De moderna Kontikidykarna kommer väl med mesh, men jag personligen är inget stort fan av mesh.Grym! Tycker den där skriker vill ha ett mesh med![]()
Tack! Hmmm... De moderna Kontikidykarna kommer väl med mesh, men jag personligen är inget stort fan av mesh.
EDIT: Däremot tycker jag väldigt få vintage tooldykare INTE passar på ett vintage Isofrane![]()
Hahaha... Ja, det är uppfriskande med olika smakerJag är snarare väldigt skeptisk till isofranestilenSmaken är som baken men Väldigt trevlig oavsett!
Jag har haft Doxa som sommarklocka minst tre år på raken. Troligen blir det ett fjärde år. Sugen på en Searambler 50th. Gärna black lung.![]()
![]()
Jag vet vem som har en & det är inte längre jag...majorn tömmer mig på klockor
Tur man kan lura klockor av sina vännerAha, ska nog lura den av honom innan sommarn![]()
Mer sommar än så blir det fan inte!![]()
Även denna funkar ju.
Grymt snyggt! Vart är bandet ifrån?Då jag bara har en vattentålig klocka så får det väl bli den här![]()
![]()
Tack! EverestGrymt snyggt! Vart är bandet ifrån?
Ni kan fan stryka mig helt och hållet, sommarklockan får inhandlas första dagen på semestern! Ingen av dessa kvar heller..3e gången gillt?
Hyfsad sommarDuo tycker jag
![]()
Haha så kan det bliNi kan fan stryka mig helt och hållet, sommarklockan får inhandlas första dagen på semestern! Ingen av dessa kvar heller..![]()
Squalen var toppen, och definitivt en grym sommarklocka. Men jag har ett STORT problem om mina klockor inte har länk, funkar någon dag på annat band men sen vill jag ha stål igen, därav att den fick gå! Den blå 1521an är super fin!Haha så kan det bli
Tycker Squalen är typ perfekt sommarklocka. Har själv beställt en 1521, den blåa med sunburst, väldigt somrig!
Vad siktar du in dig på då, i form av sommardinka?![]()