• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarklockan - 2019

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Kanske en gul Tärnan på blått Tropic blir en bra sommarkombo :)

IMG_20190414_175636.jpg
Cool!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag har haft Doxa som sommarklocka minst tre år på raken. Troligen blir det ett fjärde år. Sugen på en Searambler 50th. Gärna black lung. :)
Doxa-SUB-300-Searambler-Silver-Lung-50th-Anniversary-5.jpg

Jag vet vem som har en & det är inte längre jag:banghead:...majorn tömmer mig på klockor

Aha, ska nog lura den av honom innan sommarn :D
Tur man kan lura klockor av sina vänner :D
IMG_20190421_091002_159.jpg


Förutom Doxan kommer PAM233 bäras på nytt grönt gummi :)
20190415_130753.jpg
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ni kan fan stryka mig helt och hållet, sommarklockan får inhandlas första dagen på semestern! Ingen av dessa kvar heller.. :mad:
Haha så kan det bli :)
Tycker Squalen är typ perfekt sommarklocka. Har själv beställt en 1521, den blåa med sunburst, väldigt somrig!
Vad siktar du in dig på då, i form av sommardinka? :)
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Haha så kan det bli :)
Tycker Squalen är typ perfekt sommarklocka. Har själv beställt en 1521, den blåa med sunburst, väldigt somrig!
Vad siktar du in dig på då, i form av sommardinka? :)
Squalen var toppen, och definitivt en grym sommarklocka. Men jag har ett STORT problem om mina klockor inte har länk, funkar någon dag på annat band men sen vill jag ha stål igen, därav att den fick gå! Den blå 1521an är super fin! :)
Jadu, jag vet inte just nu... Time will tell antar jag, det har ju gått rätt dåligt i mina sommarklockeköp!
 
Topp