Jävlar vad den där är bra. Tyvärr ska dock smp alltid vara blå på länk.Denna eller den andra varianten med blå urtavla, keramiska ringen i blått/Sedna?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävlar vad den där är bra. Tyvärr ska dock smp alltid vara blå på länk.Denna eller den andra varianten med blå urtavla, keramiska ringen i blått/Sedna?![]()
![]()
Inge plats för mynt? Hur ska du då köpa glass vid stranden?sommarklocka och sommarplånka![]()
Inge plats för mynt? Hur ska du då köpa glas vid stranden?![]()
Den där saken såg kul ut. Hur ser specen ut?Sommardinkan på plats! ..ja inte hela sommarn, men semestern kommer den sitta på.
![]()
Den där saken såg kul ut. Hur ser specen ut?
Stort tack för tipset! Inte meckat tillbaka och provat komforten ännu. Men att det gjorde skillnad efter vattenbadet, det ser t.o.m jagHar du testat att forma det i varmt vatten? Kan göra väldigt mycket för komforten.
Toppen, ser bra ut! Du får meddela om det gjorde skillnad på armen sen också.![]()
![]()
Stort tack för tipset! Inte meckat tillbaka och provat komforten ännu. Men att det gjorde skillnad efter vattenbadet, det ser t.o.m jag![]()
Burit den ca 20 min nu och jag måste säga att det känns mycket bättre. Markant skillnad. Känner ”knappt” att jag bär den nu till skillnad från innan då det typ gjorde lite ont trots samma hål i bandet. Ännu en gång, stort tack för tipsetToppen, ser bra ut! Du får meddela om det gjorde skillnad på armen sen också.![]()
Härligt! Kul att höra.Burit den ca 20 min nu och jag måste säga att det känns mycket bättre. Markant skillnad. Känner ”knappt” att jag bär den nu till skillnad från innan då det typ gjorde lite ont trots samma hål i bandet. Ännu en gång, stort tack för tipset![]()
Jävlar vad den där är bra. Tyvärr ska dock smp alltid vara blå på länk.
Omegas senaste Seamaster är riktigt lyckad, dock är det där gummit svinfult![]()
Det bara är nåt som tilltalar som bara den...känns bara så somrigt för mig! Funderar på eventuellt byta till gummi på min Aquis så kanske ha begäret stannar av lite...men man vet aldrig vad som händer vilket är charmen
Undra om det går att slänga på gummit som är till Aqua Terran? Den ser klart bättre ut...Omegas senaste Seamaster är riktigt lyckad, dock är det där gummit svinfult![]()
Snyggt! Vad är det för bredd på Natot och var är det köpt? =)Efter att ett kuvert från cheapest damp ned i brevlådan har nu en del av samlingen fått testa nya sommarkläder:
![]()
![]()
Samtliga är 22mm från Cheapestnatostraps.com. Gillar det skarpt, glansigt och kraftigt men tyvärr var det för tjockt för klockan jag hade tänkt ha det till.Snyggt! Vad är det för bredd på Natot och var är det köpt? =)
Toppen, minns du vad det heter?Samtliga är 22mm från Cheapestnatostraps.com. Gillar det skarpt, glansigt och kraftigt men tyvärr var det för tjockt för klockan jag hade tänkt ha det till.
Hej, ja, det är ett Budget PVD Seat Belt NATO strap Khaki green - 22.Toppen, minns du vad det heter?