Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipsen. Ska kolla upp dem.Det är en grymt trevlig ö att semestra i. Varit där tre år i rad och åker tillbaka i sommar. Fantastisk ö. Mina tips är Negombo, Epomeno, St Angelo, Castello Aragonese, Restaurang D’Ortas Iscia Ponte, Laco ameno..
Sommarklockan 2018, helt underbar och nog en av de allra snyggaste jag någonsin ägt.Funkar i år igen
![]()
Bästa sommarklockan. Vita tavlor gör sig fint på sommarenOm jag inte tröttnat innan sommaren kommer..
![]()
Tråkigt, vad väntar du på?Hoppas sommarens badklocka dimper ner i veckan. . Setat fast i tullen i Sthlm i en vecka och två dagar idag... . ..
Tråkigt, vad väntar du på?![]()
Det är helt sjukt vilken tid det ska ta, synd att inte TTIP gick i hamn då hade vi sluppit dessa problem.Ja det tog 3 dagar ifrån USA till Sthockholm. Men ifrån vårat kärs land att leverera klockan några timmar bort ska tydligen ta nästan två veckor.. <3 Sverige. ..
Det får vi se när Och om den kommer. Min första bronsklocka iaf.![]()
Kan bli!
Länk som väntar hemma...
![]()
Denna känns väl rätt rimlig! Om den nu finns kvar när sommaren behagar att komma
![]()
För nya och för stora. Ändå är de jäkligt bra och fina. Bra val!Till brunch och till playan
![]()
![]()
För nya och för stora. Ändå är de jäkligt bra och fina. Bra val!
Den där är riktigt bra!![]()
Rolex bästa släpp -18 är så klart årets sommarklocka
Den i helguld är riktigt bra!![]()
Den är fantastiskt fin!!!![]()