Längtar enormt till den 16/12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag också! Kommer att bli hur grymt som helst.Har biljetter till den 16:e! Kommer bli gryyyyymt
Haha underbart!Jag och min sci-fi Hamilton är redo för premiären om några timmar
Haha underbart!
Själv lyckades man inte hitta biljetter till idag, får bli på fredag
Korspost, men jävlar va jag längtar till klockan 15. Tur man får se filmen på arbetstid.
Ja, hade verkigen varit kul om man försökte få till något liknande i Sverige.Synd att det inte blir samma "premiärkänsla" som i USA dock!
Fredag är väl kanon, man bör nog inte dra ut på det för länge bara för det kommer ju börja sippra ut lite information om ploten senare i veckan kan jag gissa på.
Usch och fy för sånna typer! Jag har biljetter till lördag, hoppas jag inte blir utsatt innan dess.Ja, hade verkigen varit kul om man försökte få till något liknande i Sverige.
Lite så jag tänkter, lär vara en del som vill spoila...
Sitter ni också så här på jobbet?
Många hårda saker som fälls upp ur fodralen idag!Med praktljussabel?
Fan, jag måste vänta till tisdag för att se den, ska överraska tjejen.. Men jag är avundsjuk på er som ska dit idag!
Gut! Ska se den ikväll med @JLWSåg den på visningen kl 10:00, magiskt