Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heja din fru!!
Skulle jag också vilja göra.Tyckte den var riktigt fet, precis hemkommen från bion. Är sugen på att kolla igen fast utan 3d den här gången
Varför måste du skriva i denna tråd om du inte bryr dig?
*Gömmer mig från alla kastade stenar*
Nä, men ärligt. Kan ej.
För att han är en mupp.Varför måste du skriva i denna tråd om du inte bryr dig?
Då har du och jag något gemensamt! Sen kan farbror lugna ner sig lite. Troll.För att han är en mupp.
För att det är fullt relevant till trådens ämne!Varför måste du skriva i denna tråd om du inte bryr dig?
Lillpojken då.. Väx upp.Då har du och jag något gemensamt! Sen kan farbror lugna ner sig lite. Troll.
För att det är fullt relevant till trådens ämne! Sen har säkert jag och Herr x delade åsikter om det.
Rapporterad till admins, ska bli intressant att se om de följer sina egna reglerLillpojken då.. Väx upp.
Varför outar du andras efternamn? Bevisar mitt påstående lill-muppen.
Det var inte meningen! Redigerat.Rapporterad till admins, ska bli intressant att se om de följer sina egna regler
Snälla. Sök upp hjälp.Lillpojken då.. Väx upp.
Varför outar du andras efternamn? Bevisar bara mitt påstående, lill-muppen.
Varför outar du efternamn för? Lässvårigheter?Då har du och jag något gemensamt! Sen kan farbror lugna ner sig lite. Troll.
För att det är fullt relevant till trådens ämne!
Inte meningen? Jag kan gärna börja tilltala dig vid namn också, men jag gör inte det eftersom jag inte är korkadDet var inte meningen! Redigerat.
Snälla. Sök upp hjälp.
Tydligen.Varför outar du efternamn för? Lässvårigheter?
https://klocksnack.se/threads/det-har-börjat-förekomma-att-medlemmar-outas-av-andra-medlemmar.47992/
Gör som du vill! Har inget direkt att dölja.Inte meningen? Jag kan gärna börja tilltala dig vid namn också, men jag gör inte det eftersom jag inte är korkad
Såg den i förrgår. Mycket bra! Snabbaste 2h 15min eller hur lång den var i mitt liv. Hoppades precis på ännu mer action så va det slut helt plötsligtTill ämnet hör att jag ska se filmen igen under mellandagarna på vip:en UTAN 3D!
Gillart! Blev som barn på nytt. Klart lyckad fortsättning på de tre "riktiga" rullarna. Millenium Falcon börjar bli rejält sjavig nu. När kommer VIII:an?
Va?! Trodde de skulle köra standard en film per år som alla andra gjort sedan sagan om ringen?! Nu blir jag besviken...
Va?! Trodde de skulle köra standard en film per år som alla andra gjort sedan sagan om ringen?! Nu blir jag besviken...
Yes! Rogue One: A Star Wars story! Kommer handla om gänget som stal planerna till första Dödsstjärnan, om jag inte missminner mig.Kommer en spin-off nästa år
Låter spännande! Någon "kändis" som är med eller bara samma universum?Yes! Rogue One: A Star Wars story! Kommer handla om gänget som stal planerna till första Dödsstjärnan, om jag inte missminner mig.