• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Star Wars

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Alla som sett filmen kan väl ha en PM-konvo där det är fritt att prata om allt som händer? Finns sjukt mkt att snacka om
 

Psykel

Patek
Holy mother of Luke, säger jag bara! Smått lyrisk genom hela filmen! Och sjukt härlig känsla när massiva applåder bröt ut när titeln visades i början.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Riktigt bra, hela känslan och miljöerna i filmen är en logisk och rimlig uppföljare direkt på episode VI. Så jävla mycket star wars det kan bli. 5/5
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt bra!! Minns när man såg ettan (eller fyran om man så vill) på våren -77. Varit hooked sedan dess.
 

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Alla hyllar den till skyarna, jag blev faktiskt lite smått besviken. Jag är ledsen grabbar :arghh:

Den var absolut bra men jag hade hoppats på lite till, jag hade nog skyhöga förväntningar tyvärr.
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
image.jpeg
 
Topp