Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du såg den på IMAX?Såg den på visningen kl 10:00, magiskt![]()
Hoppade IMAX på denna, men en kompis som var idag sa att det var kalasgrymtDu såg den på IMAX?
Hur var det, själva bioupplevelsen?
Med tanke på att det kostar 215kr plus popcorn antar jag att det är kalagrymt.Hoppade IMAX på denna, men en kompis som var idag sa att det var kalasgrymt
Lite så, och att jag absolut avskyr besten MOSMed tanke på att det kostar 215kr plus popcorn antar jag att det är kalagrymt.
Du menar lieMAX?Du såg den på IMAX?
Amerikansk film, amerikansk titelDet heter väl ändå Stjärnornas krig?
Vi kan ju alltid döpa om den till "Det våras för Kylo Ren" för den svenska publikenAmerikansk film, amerikansk titel
Försvenskningar av filmtitlar genom tiderna har ju bara gjorts för att vi ska ha något att skratta åt nuVi kan ju alltid döpa om den till "Det våras för Kylo Ren" för den svenska publiken![]()
Åh, dagens ungdomAmerikansk film, amerikansk titel
IMAX var en helt annan upplevelse! Jävligt grymt!Du såg den på IMAX?
Bitvis? Mina 3D glasögon immade igen mest under hela filmenDå har man sett den! Mycket bra o helt över förväntningarna. Då man som liten grabb på 80 talet åt o andades Star Wars så var man bitvis nära till tårar. 4/5 Hebbe i betyg!
Det är som att säga att JRR Tolkiens "En Hobs äventyr" heter The HobittAmerikansk film, amerikansk titel