Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan tänka mig att en del rebeller som Mon Mothma kan vara med. Kanske Ackbar. Ryktas om att Hayden Christensen ska komma tillbaks som Darth Vader.Låter spännande! Någon "kändis" som är med eller bara samma universum?
liknande röd linje finns det ju, men exakt är det ju inte.Den var bra men var de tvugna att köra på exakt samma story som de gamla? Hoppas de andra 2 blir lite annorlunda.
Kan inte annat än att hålla med. Kändes som om jag såg ep4, i ny tappning. Undrar om ep8 utspelar sig på en snöplanetDen var bra men var de tvugna att köra på exakt samma story som de gamla? Hoppas de andra 2 blir lite annorlunda.
Håller med om att storyn var väldigt lik tidigare filmer @morrism @sharetracker och @Mattias Söderberg, lite mer fantasi hade jag också önskat.
Men filmen var ju grym! Älskar hur de fått med så pass mycket från tidigare episoder, bästa filmen jag sett på länge. Såg den i 2D, får nog säga att jag föredrar det. Kommer kolla på den igen när jag får tid
Ja, dessutom inte så väldigt svårförutsett. Får se hur kommande filmer utvecklar sigSom sagt den var riktigt fet, och kul att gamla gardet fick vara med också! Men var de tvungen att ha med en dödsstjärna som man skulle disabla sköldarna och sedan spränga en svåråtkomlig del på? Det gjordes ju 2 gånger!! i de gamla filmerna! Blir nästan lite parodi.
Precis, kändes som en bakisfilmGick dit utan allt för mycket förväntan, möjligen lite sämre än Episod II/III, men gick faktiskt därifrån besviken. Tyckte det kändes som random actionrulle från Hollywood. Mest skjutande, klyschiga scener, ingen vidare handling, snarare komedifilm än actionäventyr, i princip allt var förutsägbart osv. En bra film under bakfyllan men inte mycket mer än så 5.5/10
Riktiga Stormtroopers, AT-AT:s, Star Destroyers. Jag blir alldeles tårögd.
De är väl ett litet sidospår på hur de stal planerna till dödsstjärnan?Va fan är Luke nu då? Det snackades om 2 år till nästa film men det blev då 1 år.
Ska nu dödsstjärnan sprängas en tredje gång?
Nej, det här är en film som kommer emellan. Om jag fattade det rätt handlar denna om hur rebellerna fick ritningen till den första Dödsstjärnan. Mon Mothma är ju ung exempelvis.Va fan är Luke nu då? Det snackades om 2 år till nästa film men det blev då 1 år.
Ska nu dödsstjärnan sprängas en tredje gång?
Ok..Disney alltså...De är väl ett litet sidospår på hur de stal planerna till dödsstjärnan?
Denna, en om Han Solo (hur han fick tag i Falken, typ) och kanske en om Boba Fett kommer förutom VIII och IX.Ok..Disney alltså...