• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholms bästa kebab

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Nu blir det snart paketöppning!

19553a6188eee956931cb1f729abc0b8.jpg
 

Helvetia

Cartier
Har så jävla dålig koll på kebab-Stockholm dom senaste åren. Tycker K-amidas och Amidas är bra. Finns det fler ställen? Och säg inte Palmyras eller liknande, snälla..

Sist jag åt var på Jerusalem. Spydde i ett dygn, dålig mage i en vecka. Då har jag ändå en järnmage. Gott var det inte heller.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Har så jävla dålig koll på kebab-Stockholm dom senaste åren. Tycker K-amidas och Amidas är bra. Finns det fler ställen? Och säg inte Palmyras eller liknande, snälla..

Sist jag åt var på Jerusalem. Spydde i ett dygn, dålig mage i en vecka. Då har jag ändå en järnmage. Gott var det inte heller.
Izmir i Hötorgshallen. Bästa kebaben enligt mig :)
 

almeyero

Panerai
Ett tips är att följa Kebabspotting på instagram. Han recenserar kebaber, till störst del i Stockholm men även lite överallt.
 

Björklund

Panerai
Hittade ingen tråd om Göteborg så detta blir väl ett tips om ni åker dit...

Edit: stället är I Love Pizza Österlyckan

image.jpg
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Tycker det är riktigt bra! Framförallt är såsen helt magisk! Den är helt annorlunda än på andra ställen, lite ajvar liknande.

Edit: Och mitt inlägg nummer 1000 på KS handlar om kebab.. :hilarious:
Haha, du bor i orten, snackar om kebab och klippningar för 100kr(isch) och har Zlatan som profilbild. Vad hade du förväntat dig?:D

Grattis förresten.
 

Bottega

Cartier
Har KS kommit fram till vem som erbjuder bästa kebaben i Stockholm? Långt tillbaka så var Jerusalem Kebab sinnessjukt bra har jag fått höra. Frågade kebabspotting men han rekommenderade sig själv.
 
Topp