Bra kvalitet på deras kött men såserna smakar ju ingenting! Vitlökssåsen är bara yoghurt som någon doppat en vitlöksklyfta ner i 5 sekunder.Izmir i Hötorgshallen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra kvalitet på deras kött men såserna smakar ju ingenting! Vitlökssåsen är bara yoghurt som någon doppat en vitlöksklyfta ner i 5 sekunder.Izmir i Hötorgshallen
Jag gillar den så, fräschar upp en annars ganska tung kebabBra kvalitet på deras kött men såserna smakar ju ingenting! Vitlökssåsen är bara yoghurt som någon doppat en vitlöksklyfta ner i 5 sekunder.
Jo man riskerar ju inte att gå därifrån hungrig direkt.Jag gillar den så, fräschar upp en annars ganska tung kebab
Ja det är riksanus där. Undvik som pesten om ni gillar att äta matFör övrigt finns stockholms sämsta kebab på Vasagatan och serveras av Kebab House. En inrättning som endast verkar finnas till för att fulla ungdomar på väg hem från krogen ska stanna till när inget annat är öppet. Smaklöst kall och hårt kött, små portioner, simpelt tunnt bröd och ofräsch sallad. Helt ärligt en av de sämsta måltider jag ätit. Dessutom serveras den i en miljö bestående av flimrande lysrör (tänk garage) och plaststolar av samma modell som kostar 49:- på Bauhaus.
Hur är kebaben på Rasmus i bromma, @Wi?
Jag anser att en margherita på giro, sveavägen är svårslagen. Inget för oss vidare mot den bästa kebaben.Jag anser att Ulvsundagrillens Gyros krossar allt motstånd.
/j
Ja det är riksanus där. Undvik som pesten om ni gillar att äta mat
A.k.a. Moas.Har f.ö. höga förväntningar på http://meatonastick.se på roslagsgatan, a.k.a. @kebabspotting , hoppas verkligen det blir bra.
Varför? För att han hypear det genom sitt instagram-konto?Har f.ö. höga förväntningar på http://meatonastick.se på roslagsgatan, a.k.a. @kebabspotting , hoppas verkligen det blir bra.
För övrigt finns stockholms sämsta kebab på Vasagatan och serveras av Kebab House. En inrättning som endast verkar finnas till för att fulla ungdomar på väg hem från krogen ska stanna till när inget annat är öppet. Smaklöst kall och hårt kött, små portioner, simpelt tunnt bröd och ofräsch sallad. Helt ärligt en av de sämsta måltider jag ätit. Dessutom serveras den i en miljö bestående av flimrande lysrör (tänk garage) och plaststolar av samma modell som kostar 49:- på Bauhaus.
Ja det är riksanus där. Undvik som pesten om ni gillar att äta mat
Ja det stället är överprisat och maten smaklös. Har ätit där två gånger, första gången hemkommen sent från semester och Arlanda och behövde mat i magen. Trots rejäl hunger så var kebaben helt jävla meningslös. Andra gången var också efter en resa och tänkte ge den en andra chans. Skulle inte gjort det.För övrigt finns stockholms sämsta kebab på Vasagatan och serveras av Kebab House. En inrättning som endast verkar finnas till för att fulla ungdomar på väg hem från krogen ska stanna till när inget annat är öppet. Smaklöst kall och hårt kött, små portioner, simpelt tunnt bröd och ofräsch sallad. Helt ärligt en av de sämsta måltider jag ätit. Dessutom serveras den i en miljö bestående av flimrande lysrör (tänk garage) och plaststolar av samma modell som kostar 49:- på Bauhaus.
Kanske inte det bästa, men jävligt bra! Min favorit centralt. Brukar alltid ta deras långfranska med extra tomatsås och extra fefferoni. Tomat skippar jagIzmir i Hötorgshallen. Bästa kebaben enligt mig
Ja eller hur, helt jävla meningslöst! Efter en tuff arbetsvecka vill man ha bra käk och så sticker man ut till förorten enbart för Palmyra och möts av detta Fick jag erfara för 1-2 år sedan!FAAAAK!!!
Bajs.Ja eller hur, helt jävla meningslöst! Efter en tuff arbetsvecka vill man ha bra käk och så sticker man ut till förorten enbart för Palmyra och möts av detta Fick jag erfara för 1-2 år sedan!
Sedan såg jag att jag svarat ditt inlägg 1 år för sent
Hur ser priserna på MOAS ut?Orkar inte riktigt läsa igenom allt men Benevento i Tumba är värd att nämna
Diss till Palmyra och Kebab House vasagatan. Palmyra kebaben har jag testat två gånger och i efterhand känt som att jag skulle dö. Man blir så illamående av deras äckliga såser. Kebab House äter man om man verkligen svälter och inte kan ta sig till BK tvärs över gatan.
Vågar inte dela med mig någon riktig info om M.O.A.S, då jag inte har kollat om jag har tillåtelse till det. Det är brutalt redan nu och snart är det öppningsdax. Ingen bakiskebab här inte, ska kunna gå att äta det till middag och må bra utav det. Allt är så sjukt genomtänkt, varenda ingrediens. Kvalité.
Edit: Hallunda Gatukök måste jag också hissa. Åt min första kebabtallrik där för si sådär 10 år sedan - och fortfarande lika gott. Kebaben som jag alltid jämför med när jag äter på andra ställen.
Har inte frågat om det.Hur ser priserna på MOAS ut?
Mycket hype nu, men det ska bli kul att se om de kan hålla priserna nereHar inte frågat om det.
Det gör ju inget iom att du själv skriver att du fick erfars detta för 1-2 år sedan alltså samtidigt som jag. Vi kan säga att vi nu har haft en diskussion värd namnet: Tillbaka till FramtidenSedan såg jag att jag svarat ditt inlägg 1 år för sent
Någon som provat nya Berliner Kebab i Söderhallarna?
Låter spännande! Måste testas.Ja, den var helt okej faktiskt. Lite annorlunda, inte de klassiska svenska kebabingredienserna. Påminner mer om vad man får i tyskland eller spanien.