Göta Energi vintertrygg?
Jag hade dom för kanske 3 år sedan och aldrig mer. Har alltid resonerat som så att det är ingen skillnad på kvaliteten på elen i uttaget oavsett vilken leverantör man väljer så jag kör alltid den billigaste som då var Göta Energi. Inget blev rätt, de drog inte av rabatten som ingick i erbjudandet jag hakade på, ringde och skulle lösa det och deras telefonsupport är seriöst som att ringa någon Paradise Hotel-meet and greet. "Åh nu har du bah 7 personer för dig i kön, kämpa nu grabben". Höll på att bli tokig på det där och dom fixade aldrig rabatten heller trots att jag ringde kanske 3-4 gånger om samma sak. Två månader efter avtalet gick ut och jag hade en ny leverantör kom det plötsligt en slutavräkningsnågontingfaktura på 3 månadsavgifter, skickade in ett mail och bestred den men fick inget svar, skickade ett mail till efter typ en vecka med synlig kopia till kommunens konsumentvägledning, random journalist på aftonbladet, expressen och Di plus han som då var kundtjänstansvarig på Göta Energi som jag snokade fram på Linkedin, fick svar efter 15 minuter att jag kunde riva fakturan.
Enda gången jag behövt ringa mitt elbolag mer än en gång och när det avtalet gick ut lovade jag mig själv att aldrig mer ens titta åt dom där skojarna och jag som ofta tänkt att dom som ska gå ut och "varna andra" är i själva verket de som haft kass koll i vad de tecknat från början fick tänka om..