Gillar hur du tänker...Ducati Scrambler och en Panerai på handleden skulle ju matcha fantastiskt bra![]()
Ska bara bygga lite handleder så jag kan bära upp en Panerai...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar hur du tänker...Ducati Scrambler och en Panerai på handleden skulle ju matcha fantastiskt bra![]()
Ah, ja dom är ju svårare att byta till sigGillar hur du tänker...
Ska bara bygga lite handleder så jag kan bära upp en Panerai...
Trist! Enligt tester ska den ju ändå gå att svänga någorlunda med. Men beror såklart på vad man jämför medProvkörde en bobber black I höstas på Johans i Göteborg... Kom fram till första rondellen som jag skulle svänga vänster i, hör ett högt skrap och är på väg ut i gräsetOtrooooligt snygg hoj men rent livsfarlig ju
Edit: för låga fotpinnar alltså...
Känns avlägset när det är -10, att packa biken proppfull för badutflykt.
![]()
Härligt! Det börjar ju rycka i smilbanden nu när snön smälterÄntligen vår första turen i år.
![]()
Härligt. Själv har jag fått nöja mig med en ”tur” i garaget. Kan väl vara 200 m...Äntligen vår första turen i år.
![]()
Bara ut och åka, man får ta det lite lugnt rullgruset är knepigt.Härligt. Själv har jag fått nöja mig med en ”tur” i garaget. Kan väl vara 200 m...
Vore det bara rullgrus... Här är det isfläckar också.Bara ut och åka, man får ta det lite lugnt rullgruset är knepigt.
Jisses vad tidiga ni är! Kanske kan sparka igång säsongen tidigare än väntat alltså (typ början av april)...
Väntar nog med att rasta min, roligaste hoj jag kört utan att någon annan ens är i närhetenHade ute 1290n i onsdags. Det är ju fint ändå!![]()
Hehe ja lite så blir det ju faktiskt...tur att jag bara betalar 680kr hel/helår så jag inte känner att jag behöver frysa juvelerna av mig riktigt änDe där jäkla åretruntförsäkringarna gör ju att man bara "måste" när vädret tillåter.
Vi ses väl i Lomma snart!![]()
Jag har ju en Super Adventure R dockVäntar nog med att rasta min, roligaste hoj jag kört utan att någon annan ens är i närheten
![]()
Fin hoj! Motorerna är fantastiskaJag körde premiären till jobbet idag
![]()
Ja den är härlig! På gränsen till för bra, det tenderar att gå lite för fort med bra motor och chassi... Skulle vilja ha något med lite mer karaktär nästa gångFin hoj! Motorerna är fantastiska![]()
Ser härligt ut! Sugen är man ju... Men vill inte gärna ropa hej, förväntar mig minst en omgång snö till innan våren kommer på riktigt. Tyvärr.
Vad för hoj?Någon som kan rekommendera någon som kan ta en titt på min hoj.
Växellådan krånglar.
Göteborgs området.
Mvh
Det är en z750r.Vad för hoj?
Kenneths MC har varit väldigt bra och hjälpsamma när jag renoverade motorn på min S1000RR.
De verkar hantera Kawa så det hade jag absolut gjort.Det är en z750r.
Får ringa och kolla med Kenneth mc