Börjar bli riktigt kyligt nu, det är tråkigt..
Hoppas kunna köra in i november iallafall utan att frysa kulorna av mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Räcker att åka över gränsen för att inse det...Varit borta hela september, men hoppas på någon dag i oktober som man kan köra lite!
Sen måste jag säga, efter 700 mil i USA nu igen, att vi har flörjävla fina MC-vägar i Sverige!
Hade en sådan där för nästan tio år sedan. Gick riktigt bra men bromsarna var lite trötta. Skön att köra och bra väghållning för att vara HD. Rolig hoj som blir ännu trevligare med lägre styre, framflyttade fotpinnar, avgas och annat.har suktat efter ny hoj sedan jag sålde min er6n för några år sedan och idag var man och testade en street bob...
vilket jävla drag där är i dessa tog ju inte länge föräns man var såld!
![]()
![]()
![]()
nån som har erfarenhet av dessa?
denna ska visst vara omgjord för iår och bromsarna var faktiskt riktigt bra dock inte som en sporthoj men löjligt skön att köra runt på!Hade en sådan där för nästan tio år sedan. Gick riktigt bra men bromsarna var lite trötta. Skön att köra och bra väghållning för att vara HD. Rolig hoj som blir ännu trevligare med lägre styre, framflyttade fotpinnar, avgas och annat.
Nä man kan ju aldrig jämföra med en sporthoj.denna ska visst vara omgjord för iår och bromsarna var faktiskt riktigt bra dock inte som en sporthoj men löjligt skön att köra runt på!
man lever ju bara en gång!Nä man kan ju aldrig jämföra med en sporthoj.
Du funderar på att köpa flång ny hoj alltså?![]()
Tjusigt! Var är det någonstans?Blev en mysig eftermiddagstur
![]()
Kurvig landsväg mellan Östraby och Långaröd, typ söder om Hörby. Den sträckan har ett gäng riktigt (!) schyssta kurvor med bra asfalt o bra sikt. Mysigt kuperat är det också!Tjusigt! Var är det någonstans?
Blev en riktigt go tur för min del också, lyxigt med fina dagar även i oktober. Här en bild från Abbekås hamn.![]()
Då vet jag, där är riktigt trevligtKurvig landsväg mellan Östraby och Långaröd, typ söder om Hörby. Den sträckan har ett gäng riktigt (!) schyssta kurvor med bra asfalt o bra sikt. Mysigt kuperat är det också!
Nice!Då vet jag, där är riktigt trevligtfortsätt vidare mot Önneköp och Huaröd så har du någon/några mil grymma vägar ytterligare
![]()
Skulle ta sista förra helgen men så fint väder att det blev en heldagstur i lördags.Blir nog lite hojkörning i helgen, känns kanske som sista chansen.
Ut mot Svensköp/Killhult är också grymma vägen, kanske lite bättre tom. Ta den rundan till helgenNice!Tror jag har kört mot Huaröd men Önneköp får jag nog bocka av. Verkar finnas många schyssta vägar där i trakterna
![]()
Grymt! Ska läggas till på göra-listanUt mot Svensköp/Killhult är också grymma vägen, kanske lite bättre tom. Ta den rundan till helgen![]()
Den är i ett så förbannat dåligt skick bara. Blir lika förbannad varje gång man håller på att studsa av vägen. Ville därför inte rekommendera längre än till HuarödUt mot Svensköp/Killhult är också grymma vägen, kanske lite bättre tom. Ta den rundan till helgen![]()
Grymt! Ska läggas till på göra-listanÄr det den här vägen du tänker på?
![]()
Den är i ett så förbannat dåligt skick bara. Blir lika förbannad varje gång man håller på att studsa av vägen. Ville därför inte rekommendera längre än till Huaröd
Över Bus är rätt häftigt också, så jävla smal väg bara...
Blev en liten nätt tur på 36 mil idag.
![]()
Imponerande!
Jag tog min kurv-tur, ca 12 mil, men tog längre än vanligt då det var mycket löv och väta på vissa sektioner.
Vilken jävla fin månad för MC-åkande!! 16-18 grader idag, igår var det ju 22, men då var det svamp som gällde!!
Har bara provkört, roliga som fan, stört drag.har suktat efter ny hoj sedan jag sålde min er6n för några år sedan och idag var man och testade en street bob...
vilket jävla drag där är i dessa tog ju inte länge föräns man var såld!
![]()
![]()
![]()
nån som har erfarenhet av dessa?
ja jo det kan man ju verkligen säga!Har bara provkört, roliga som fan, stört drag.
Well...ja jo det kan man ju verkligen säga!
jag som alltid trott att harley var för gubbar haha
Mina hemtrakter! TrevligtBlev en liten nätt tur på 36 mil idag.
![]()