• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har GPR på min fz8. Jag tycker finishen är riktigt bra för priset jag betalade, ljudet är helt ok det också inte för högljutt. Kolla på xlmoto om de har kampanj betalade ca 2000kr för mitt.
Tack!
Har kollat på XL Moto. Det landar på ca 4500:- till min Ducce... Hittat för ca 3500:- på EBay från Italien, så det blir nog nåt sånt.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Behöver klä om min sadel (HD Electra) är det någon som känner någon som gör sådant? Kanske tom någon som säljer en sadel?
 

Simon.x

Rolex
Behöver klä om min sadel (HD Electra) är det någon som känner någon som gör sådant? Kanske tom någon som säljer en sadel?

Hej
Det finns en som klär om sadlar/båtkappel i Alvik. (Traneberg)
Beställ ett nytt överdrag och Limma på samt klamrafast.
Finns nylon att köpa metervara. Men då bör man ha lite kunskap att klippa samt limma detta ;)

//Simon
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Hej
Det finns en som klär om sadlar/båtkappel i Alvik. (Traneberg)
Beställ ett nytt överdrag och Limma på samt klamrafast.
Finns nylon att köpa metervara. Men då bör man ha lite kunskap att klippa samt limma detta ;)

//Simon
Precis och den kunskapen saknar jag, kommer inte bli bra. Har varit i kontakt med några olika firmor som kan fixa det jag behöver men kostar 3-4k så jag kollar här om jag skulle kunna komma billigare undan :)
 

Simon.x

Rolex
Precis och den kunskapen saknar jag, kommer inte bli bra. Har varit i kontakt med några olika firmor som kan fixa det jag behöver men kostar 3-4k så jag kollar här om jag skulle kunna komma billigare undan :)


Hej
Jo dom tar en hel del i timmen :oops:

Nu vet jag inte dur din dyna ser ut. lägg upp en bild vet jag ;)
Så för vi se om vi kan fixa till denna (men då för du vara med och mecka :eek:

Ta reda på vad ett nytt överdrag kostar ett som har alla sömmar klara.

Jag har fixat en del med moddade dörr sidor samt bas lådor (bilsterobyggen) Skinn/nylon mm.

En gammal bild :snaphappy: Glasfiber moddad me :cigar:

På en Manta :D



145.jpg


//Simon
 

herr_raev

Omega
2-Faktor
Hej
Jo dom tar en hel del i timmen :oops:

Nu vet jag inte dur din dyna ser ut. lägg upp en bild vet jag ;)
Så för vi se om vi kan fixa till denna (men då för du vara med och mecka :eek:

Ta reda på vad ett nytt överdrag kostar ett som har alla sömmar klara.

Jag har fixat en del med moddade dörr sidor samt bas lådor (bilsterobyggen) Skinn/nylon mm.

En gammal bild :snaphappy: Glasfiber moddad me :cigar:

På en Manta :D



145.jpg


//Simon
Har du fler bilder på den där gamla skönheten? :)
 

Simon.x

Rolex
Har du fler bilder på den där gamla skönheten? :)

Jo då men vill inte lägga dom i denna tråden Finns några i Denna --> https://klocksnack.se/threads/bilar-vad-sportar-ni-för-bil.1213/page-611

Där kommer du hitta lite mer bilder modad MB Vito med bilstereo byggen upplagda av mej :) mm

Dom som finns i denna länk är lite äldre bilder (har haft 3 Röda) ;)

Den som ligger i Mc tråden Tror jag är tagna 2013 om jag minns rätt,
Men nu sitter det lite nyare saker i denna I motor väg me :rolleyes:



//Simon
 

herr_raev

Omega
2-Faktor
Låter ju inget vidare, ta det direkt med generalagenten för KTM
Provat det med, de litade helt på Elite sa de. Men både Elit och generalagenten har också bekräftat att det inte ska vara så som jag har det och sedan ändrat sig :p
Men jagorkar inte riktigt bråka mer med dem för de säger nej båda två.
Hoppas din upplevelse av dem vid eventuella problem blir bättre än min. Inför köp var allt finfint! :)
 
Topp