Exakt! Fota andras hojar och lägga upp, vem är posör...Nix, den ägs av min leverantör av Alfa-bilar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt! Fota andras hojar och lägga upp, vem är posör...Nix, den ägs av min leverantör av Alfa-bilar
Är det någon vänlig själ som kan friska upp mitt minne när det gäller serviceintervall på motorcyklar. Jag har gjort 100-milaservicen förra året (Kawasaki er6-n). Men när är nästa rekommenderade service? Har nått vagt minne av att det är bra att serva vid 700 mil men vet inte om det stämmer. Tack på förhand!
Jag har oanvända progressive fram om det skulle vara intressant?Progressiva inköpt. Kommer bli lååååg, med tanke på att den redan tar i vid lite väl häftig kurvtagning...Nytt bakdäck beställt dessutom, kör på slicks nu.
Sen var det där med besiktning...
Jag har oanvända progressive fram om det skulle vara intressant?
100-mila, eller 6 mån, sedan 600-1200-osv är det väl på Kawa, likasom Suzuki? Och max 12 mån mellan service. Vi säljer inte kawa, men servar dem ibland. Är hojen inlm garantitid?
Hojen då? Har nog inte sett bild på den.Blev ett par mil idag med
För oss också!Blev ett par mil idag med
Plockade ut en ny mt07 för ett par dagar sen. Är väll det snällaste jag ägt men ändå väldigt nöjd. Löjligt billig och äga och köpa men samtidigt trevligHojen då? Har nog inte sett bild på den.
Sänkningssats beställd! En sak i taget
Både fram och bak hoppas jag?
Verkar riktigt poppis med MT09, tydligen säljer dom som smör.Plockade ut en ny mt07 för ett par dagar sen. Är väll det snällaste jag ägt men ändå väldigt nöjd. Löjligt billig och äga och köpa men samtidigt trevlig
Rensade bakdelen härom dagen också plus blinkers vilket gjorde mkt.
Bokstavligt....If you ain't got Harley, you ain't got shit!
10 mil igår
Ny o rensad bak
Har du rensat din bak? Vad fanns där innan, massa hår?
Aaah besiktningskittFick på allt krafs som krävs för besiktning; framblinkers, originaldämpare, fjollreflex samt skyltbelysning. Riktiga fullösningar dock som försvinner direkt efter.
Vad jobbar du med?Jag vill också vara med!
HAVad jobbar du med?
Har för mig att du skrev nått om gjuteri förut men kan ha misstagit mig.