Har för mig att du skrev nått om gjuteri förut men kan ha misstagit mig.
Han jobbar inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig att du skrev nått om gjuteri förut men kan ha misstagit mig.
Han är HA, skrev han ju, de jobbar väl inteHar för mig att du skrev nått om gjuteri förut men kan ha misstagit mig.
Det gör ingen här.Han jobbar inte.
Här är min sista och jag hoppas vi blir fler på KS med Harley.
Mysig, eller hur?
Bor du i stan?
Ja! Klart.
Och det är din hoj?
Du menar Helsingborg med stad, eller?
Men det hade jag gärna gjort annars.
Jag har blivit sugen på att äntligen ta tag i att skaffa mc-kort. Jag mottager gärna tips på billigaste möjliga övningskörningshoj som inte är totalt pinsam. Den kommer nog stå en del på gatan så jag betonar verkligen billigast möjliga.
Hbg är en tätort i en kommun.
Kawasaki ER6n
Vettig hoj som dessutom är så billig att försäkra att det inte är ett problem att den kommer stå på gatan.
Ah en Skeppshultscykel.Jag vill också vara med!
HD verkar ju vara populärt i den här tråden så lägger upp en bild på farsans bygge
En gammal knuclehead?
Spontan MC gtg i Stockholm snart? Så jäkla nice väder.
Hade gärna hakat på ifall du hojtat till i tråden, men jag lyckades att hitta några att glida med så jag slapp vara själv. Delad glädje är dubbel glädje!Hade enmans GTG imorse och körde till Waxholm
Hojta till nästa gång så styr vi en java därute om du känner för det.Hade enmans GTG imorse och körde till Waxholm
Hojta till nästa gång så styr vi en java därute om du känner för det.
Hade gärna hakat på ifall du hojtat till i tråden, men jag lyckades att hitta några att glida med så jag slapp vara själv. Delad glädje är dubbel glädje!
Bor i krokarna och har båten 10 min därifrån så dra ett pm.Låter trevligt, brukar fika på Silltruten när jag är där.
Kör inte du raket?