• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Skön tur...
muvfwEO.jpg

Har fått hem de ultimata Kevlar jeansen (iaf för mig), grymt sköna! (och ska vara riktigt säkra.)
Resurgence Gear jeans, model: vintage brown

Varifrån beställde du? Ser schysta ut!

Köpte från Bad and Bold : http://www.badandbold.com
Mailade med dem innan och fick bra svar osv, rekommenderas.

Och som sagt jeansen är riktigt sköna o syns inte ngnstans att de är mc-jeans (om man inte stoppar i Knox skydden förståss). Jag har provat Lindstrand, Bull-it och ngra till, men dessa är överlägsna i komfort (och säkerhet, ce-level 2 med 10 sek kas...)

Köpte från Bad and Bold : http://www.badandbold.com
Mailade med dem innan och fick bra svar osv, rekommenderas.

Och som sagt jeansen är riktigt sköna o syns inte ngnstans att de är mc-jeans (om man inte stoppar i Knox skydden förståss). Jag har provat Lindstrand, Bull-it och ngra till, men dessa är överlägsna i komfort (och säkerhet, ce-level 2 med 10 sek kas...)

Engelska? Vad har du för kroppsform? :D

Engelska? Vad har du för kroppsform? :D

Engelska som på webbsidan menar du? (annars är jag för söndagsdegad o missar jag helt vad du syftar på)

Anledningen att ta dem utifrån är att det inte finns ngn i Sverige än som distribuerar dom.

(ganska standard kroppsform, 33/32 typ)

Engelska som på webbsidan menar du? (annars är jag för söndagsdegad o missar jag helt vad du syftar på)

Anledningen att ta dem utifrån är att det inte finns ngn i Sverige än som distribuerar dom.

(ganska standard kroppsform, 33/32 typ)

För mig är det tyska. Hittar inte var jag kan ändra språk heller.

Vädret börjar styra upp sig ordentligt nu!!
Hoppas min nya skiva fram kommer snart så jag får ta min premiärtur för i år.. Löjligt sugen :)

Vädret börjar styra upp sig ordentligt nu!!
Hoppas min nya skiva fram kommer snart så jag får ta min premiärtur för i år.. Löjligt sugen :)

sen premiärtur = löjligt sugen... :)

Hann med min premiär när de första fina dagarna i mars var redan på sidan 8 i den här tråden! ;)

Hej. En fråga till någon som är kunnig på hojar. Var ute körde med min Triumph legend TT med lite högre varvtal och hastigheter än jag gjort innan. När jag kom hem igen upptäcker jag att det läckt olja från toppen av cylindern. En skruv bredvid tändstiften. Förra ägaren bytte olja och filter i höstas och påpekade att den inte läckte någon olja när jag köpte den i vintras.. Vad kan felet vara?

Hej. En fråga till någon som är kunnig på hojar. Var ute körde med min Triumph legend TT med lite högre varvtal och hastigheter än jag gjort innan. När jag kom hem igen upptäcker jag att det läckt olja från toppen av cylindern. En skruv bredvid tändstiften. Förra ägaren bytte olja och filter i höstas och påpekade att den inte läckte någon olja när jag köpte den i vintras.. Vad kan felet vara?

Det löste sig!

Tillbaka
Topp