Fryken Kevlarjeans och hojsneakers kanske kan vara något?
Det är på gång. Tips på snygga (mycket viktigt ) sneakers?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fryken Kevlarjeans och hojsneakers kanske kan vara något?
Det är på gång. Tips på snygga (mycket viktigt ) sneakers?
och du kan fixa bra rabatt på deras grejor?Har sålt mycket TCX X-rap i vår, tänkte åka lite själv i dem. Man måste ju ha lite höjd på skaften för att få någon styrsel.
Har sålt mycket TCX X-rap i vår, tänkte åka lite själv i dem. Man måste ju ha lite höjd på skaften för att få någon styrsel.
John Doe modell Kamikaze finns i blått och svart.Tips på schyssta kevlarjeans?
Har fått hem de ultimata Kevlar jeansen (iaf för mig), grymt sköna! (och ska vara riktigt säkra.)
Resurgence Gear jeans, model: vintage brown
Blev en liten tur i dag också.
Nej.Måste man ha centralstöd när man besiktigar hojen?
Snygg hjälm Spencer66 men skippa de röda sneakers/converse och trä aldrig en plastpåse över handen nör du kör hoj...
Varifrån beställde du? Ser schysta ut!
Glassen köper jag men skorna Spence!! Ta vara på fossingarna!Skorna var Vans och i påsen fanns glass till hustru som gått över tiden.
Köpte från Bad and Bold : http://www.badandbold.com
Mailade med dem innan och fick bra svar osv, rekommenderas.
Och som sagt jeansen är riktigt sköna o syns inte ngnstans att de är mc-jeans (om man inte stoppar i Knox skydden förståss). Jag har provat Lindstrand, Bull-it och ngra till, men dessa är överlägsna i komfort (och säkerhet, ce-level 2 med 10 sek kas...)
Engelska? Vad har du för kroppsform?
Engelska som på webbsidan menar du? (annars är jag för söndagsdegad o missar jag helt vad du syftar på)
Anledningen att ta dem utifrån är att det inte finns ngn i Sverige än som distribuerar dom.
(ganska standard kroppsform, 33/32 typ)
Blev en liten tur i dag också.
Är den med Streeten nöjd?
Vädret börjar styra upp sig ordentligt nu!!
Hoppas min nya skiva fram kommer snart så jag får ta min premiärtur för i år.. Löjligt sugen
Härligtsen premiärtur = löjligt sugen...
Hann med min premiär när de första fina dagarna i mars var redan på sidan 8 i den här tråden!
Härligt
Har väntat på en bromsskiva sen i september tyvärr
Ktm 690 smcVad för hoj?
Härligt
Har väntat på en bromsskiva sen i september tyvärr
Hej. En fråga till någon som är kunnig på hojar. Var ute körde med min Triumph legend TT med lite högre varvtal och hastigheter än jag gjort innan. När jag kom hem igen upptäcker jag att det läckt olja från toppen av cylindern. En skruv bredvid tändstiften. Förra ägaren bytte olja och filter i höstas och påpekade att den inte läckte någon olja när jag köpte den i vintras.. Vad kan felet vara?