Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väskan ser bra ut men jag tycker inte att den passar alls till den hojen... Tittar man på första bilden är gapet mellan däck och nederdel av väskan för stort.
Var för ovanlighetens skull i verkstaden igår, och fixade fästen åt en kunds nya väska. Måttsydd i Tärnsjöläder (målet var STOR väska) av min skräddare, som både gått tillskärarakademien och kan göra kostymer OCH varit lärling på Lejonkulan. Väskan har en insydd 2 mm plåt och är fodrad med mocka.
Väskan ser bra ut men jag tycker inte att den passar alls till den hojen... Tittar man på första bilden är gapet mellan däck och nederdel av väskan för stort.
Postar bilden från gårdagens premiärtur här också, där den faktiskt hör hemma!
Såg denna idag på mc-varuhuset i Stockholm. Tycker den har ett lyckat retrostuk.
Motorn stack ut lite med sin storlek.
2015 yamaha xjr 1300
Denna är ju lite små skön, vad tror ni försäkringsbolagen säger? Hade jag haft hoj och saknat garage skulle den vara väldigt intressant. Men säkert dyr.
Våren har anlänt, det är dags att njuta av ännu en Hojsäsong
Du kunde inte fått dit lite mer fransar på hojen?
Blir så sugen på en spothoj när jag ser bilden
There are two kinds of bikers: the ones that ride Harley and the ones that wish they did.If you ain't got Harley, you ain't got shit!
If you got Harley, you got shit!
If you ain't got Harley, you ain't got shit!
Not cool man, not cool!Jag förstår inte?
cool man, cool!
DOH!I know!
Är det din/du som kör den?Den här är för alla HD-posörer. En fullt fungerande HD från 1926, med handväxel och fotkoppling
Den här är för alla HD-posörer. En fullt fungerande HD från 1926, med handväxel och fotkoppling
Nix, den ägs av min leverantör av Alfa-bilarÄr det din/du som kör den?
Är det någon vänlig själ som kan friska upp mitt minne när det gäller serviceintervall på motorcyklar. Jag har gjort 100-milaservicen förra året (Kawasaki er6-n). Men när är nästa rekommenderade service? Har nått vagt minne av att det är bra att serva vid 700 mil men vet inte om det stämmer. Tack på förhand!