• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Postar bilden från gårdagens premiärtur här också, där den faktiskt hör hemma!
image.jpg

image.jpg
image.jpg

Var för ovanlighetens skull i verkstaden igår, och fixade fästen åt en kunds nya väska. Måttsydd i Tärnsjöläder (målet var STOR väska) av min skräddare, som både gått tillskärarakademien och kan göra kostymer OCH varit lärling på Lejonkulan. Väskan har en insydd 2 mm plåt och är fodrad med mocka.

image.jpg
image.jpg

Var för ovanlighetens skull i verkstaden igår, och fixade fästen åt en kunds nya väska. Måttsydd i Tärnsjöläder (målet var STOR väska) av min skräddare, som både gått tillskärarakademien och kan göra kostymer OCH varit lärling på Lejonkulan. Väskan har en insydd 2 mm plåt och är fodrad med mocka.
Väskan ser bra ut men jag tycker inte att den passar alls till den hojen... Tittar man på första bilden är gapet mellan däck och nederdel av väskan för stort.

Denna är ju lite små skön, vad tror ni försäkringsbolagen säger? Hade jag haft hoj och saknat garage skulle den vara väldigt intressant. Men säkert dyr.

Denna är ju lite små skön, vad tror ni försäkringsbolagen säger? Hade jag haft hoj och saknat garage skulle den vara väldigt intressant. Men säkert dyr.

Enda kravet i min försäkring är att det ska vara 4 väggar och tak och låst, det där borde funka utmärkt. Cool idé men dyr. För €2990:- kan du ju få ett betydligt större färdigbyggt förråd som även kan användas till annat.
http://www.bikebox24.eu/shop/

Är det någon vänlig själ som kan friska upp mitt minne när det gäller serviceintervall på motorcyklar. Jag har gjort 100-milaservicen förra året (Kawasaki er6-n). Men när är nästa rekommenderade service? Har nått vagt minne av att det är bra att serva vid 700 mil men vet inte om det stämmer. Tack på förhand!

Är det någon vänlig själ som kan friska upp mitt minne när det gäller serviceintervall på motorcyklar. Jag har gjort 100-milaservicen förra året (Kawasaki er6-n). Men när är nästa rekommenderade service? Har nått vagt minne av att det är bra att serva vid 700 mil men vet inte om det stämmer. Tack på förhand!

100, 1200, 2400 tror jag.

Tillbaka
Topp