För den som undrar kan jag berätta att det inte är särskilt varmt att köra vid den här tiden...
Jo det är det....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För den som undrar kan jag berätta att det inte är särskilt varmt att köra vid den här tiden...
Nej Spence, det var det inte.Jo det är det....
Kul alternativ för en yngre förmåga med ont om cash.
För eventuella KS:are i Sundsvall kan jag berätta att vi på Bike Port kommer att delta i begivenheterna på stora torget i morgon på MC-dagen. Vi har MV Agusta-trailern där, visar i stort sett alla MV's modeller (inklusive Dragster RR och F4 RR). På söndagen blir det provkörningar. Kommer du och morsar TheBear ?
Mina kondoleanser till damen.Jag önskar jag kunde ha deltagit, men har spenderat min tid väl idag. Har räddat en själ från människobyn. Med andra ord, damen har flyttat upp ifrån Stockholm. Men kan lova att komma förbi Bike port och slänga lite käft med dig en välvald dag i sommar i alla fall Jobbar du helger också, eller bara vardagar?
Mina kondoleanser till damen.
Skall köra på Gotland Ring nästa helg (anordnas av Action Pics varje år), någon som skall dit ?
Funderar på att sälja..
Skicka PM vid intresse..
http://www.blocket.se/malmo/Harley_Davidson_Heritage_Springer_FLSTSI_60946071.htm?ca=23_11&w=0
Har man inte bestämt sig menar du om du lagt upp en blocketannons?
Det är ganska vanligt att man kollar läget litegrann innan man bestämmer sig för att sälja. Inget konstigt alls.Har man inte bestämt sig menar du om du lagt upp en blocketannons?
Får man rensa den där både bak och fram och sedan kanske byta system mot ett Scramblerliknande så tror jag den kan bli hur tuff som helst!Rätt trevlig hoj, får se om jag behåller den ett tag eller flippar den på en gång
Precis, finns lite tankar på nån typ av street tracker, borde gå hyffsat enkelt att få till nåt.
Haha ska du ha en till?Säg till annars.
Kollade mätaren idag, har hunnit få ihop 130mil. Denna säsongen är faktiskt första som jag kommer veta hur långt jag kört, alla andra säsonger har jag höftat haha.Regnar hela tiden, kört ca30mil. Värdelös start på sommaren.
någon som har erfarenhet av gibsons MC neråt skåne hållet ?
cheers
christian
Kollade mätaren idag, har hunnit få ihop 130mil. Denna säsongen är faktiskt första som jag kommer veta hur långt jag kört, alla andra säsonger har jag höftat haha.
Du svarde dock inte på föregående frågaÄr också uppe i 100-150 mil.
Är också uppe i 100-150 mil.
Du svarde dock inte på föregående fråga
Cool, flat track hoj!Råkade snubbla över den här när jag försökte sälja en av mina Duccar...
Rätt trevlig hoj, får se om jag behåller den ett tag eller flippar den på en gång