• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Kul alternativ för en yngre förmåga med ont om cash.

image.jpg

För eventuella KS:are i Sundsvall kan jag berätta att vi på Bike Port kommer att delta i begivenheterna på stora torget i morgon på MC-dagen. Vi har MV Agusta-trailern där, visar i stort sett alla MV's modeller (inklusive Dragster RR och F4 RR). På söndagen blir det provkörningar. Kommer du och morsar TheBear ?

För eventuella KS:are i Sundsvall kan jag berätta att vi på Bike Port kommer att delta i begivenheterna på stora torget i morgon på MC-dagen. Vi har MV Agusta-trailern där, visar i stort sett alla MV's modeller (inklusive Dragster RR och F4 RR). På söndagen blir det provkörningar. Kommer du och morsar TheBear ?

Jag önskar jag kunde ha deltagit, men har spenderat min tid väl idag. Har räddat en själ från människobyn. Med andra ord, damen har flyttat upp ifrån Stockholm. Men kan lova att komma förbi Bike port och slänga lite käft med dig en välvald dag i sommar i alla fall ;) Jobbar du helger också, eller bara vardagar?

Jag önskar jag kunde ha deltagit, men har spenderat min tid väl idag. Har räddat en själ från människobyn. Med andra ord, damen har flyttat upp ifrån Stockholm. Men kan lova att komma förbi Bike port och slänga lite käft med dig en välvald dag i sommar i alla fall ;) Jobbar du helger också, eller bara vardagar?
Mina kondoleanser till damen.

Har man inte bestämt sig menar du om du lagt upp en blocketannons?
Det är ganska vanligt att man kollar läget litegrann innan man bestämmer sig för att sälja. Inget konstigt alls.

Rätt trevlig hoj, får se om jag behåller den ett tag eller flippar den på en gång :)
Får man rensa den där både bak och fram och sedan kanske byta system mot ett Scramblerliknande så tror jag den kan bli hur tuff som helst! :)
Har varit sugen på en sådan länge nu.

Tillbaka
Topp