Finns det någon som har tips på hemsida där dom kör REA på hojkläder. Skinnställ, handskar etc.
Skulle behöva uppgradera till denna sommar.![]()
XLMOTO.SE brukar ha schyssta priser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det någon som har tips på hemsida där dom kör REA på hojkläder. Skinnställ, handskar etc.
Skulle behöva uppgradera till denna sommar.![]()
Det som är problemet med vanliga underhållskaddare är att den i cykler tömmer batteriet - det gillar inte lithiumbatterierna.Köpte en CTEK som är enbart för litium. Det viktiga är tydligen att inte ladda över 15v, vilket moderna laddare kanske gör om dom går in i underhållsläge.
Jag har haft ett par sporrar.HD 883 iron någon som rekommenderar?
Suzukin ser grym ut.. Man kan ana att Husqvarna silverpilen lånat lite inspiration från den...vissa lagrar vin, jag lagrar off road motorcyklar de får ligga till sig några år till sen tar man ut dem, kör dem hårt.![]()
Nja silverpilen kom tidigare, men smala smäckra motorcyklar var ju grejen på 60-70-talet. Min dp 370 är från 79.Suzukin ser grym ut.. Man kan ana att Husqvarna silverpilen lånat lite inspiration från den...
Jag undrar om det inte är den nya silverpilen som åsyftas? Fast dom heter väl vit/svartpilen nu?Nja silverpilen kom tidigare, men smala smäckra motorcyklar var ju grejen på 60-70-talet. Min dp 370 är från 79.
Ha ha kom på det efter jag skrev, såklart det är. Tycker dock den är rätt långt ifrån dessa smala off roaders.Jag undrar om det inte är den nya silverpilen som åsyftas?
Nja silverpilen kom tidigare, men smala smäckra motorcyklar var ju grejen på 60-70-talet. Min dp 370 är från 79.
Ja precis, nya är det jag menar (kanske som sagt heter vit/svart pilen), tänker främst på tanken och smalheten. Hur som helst ser riktigt läcker ut.Jag undrar om det inte är den nya silverpilen som åsyftas? Fast dom heter väl vit/svartpilen nu?
Funderar på att göra samma sak![]()
Lite småpyssel men snart ska den ut......ny för säsongen...bytt från japanskt, får väl se hur det går.....![]()
Jag vill minnas att jag gick ifrån 15/45 till 14/47 på min xt660x. Det blev en ruskig skillnad. Att dreva är helt klart en underskattad uppgradering om man vill ha en piggare hoj. 2-1 GPR slipon, pc3 och den roliga luftburken som är ett KN filter runt ett annat KN filter när man ändå hade brallorna nereNytt för i år:
Drivpaket (3 kugg upp bak)
Tändstift
Glykol
Nytt backdäck
Miniblinkers
Backspeglar
Tailtidyn tillfixad
Det som återstår är ett Mivv slipon som är beställt och sen en Tuneecu-mapp. Riktigt mysigt
![]()
![]()
![]()
Du klarar massor med mil till!! Visst det ser rätt platt ut men det är ju ingen som helst fara att köra på det.Tänkte börja köra hoj imon. Vad tror ni om mitt bakdäck? Klarar jag mig några mil? Tänkte boka tid imorgon hos en däckmakare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har du bara kört rakt fram med den?!Tänkte börja köra hoj imon. Vad tror ni om mitt bakdäck? Klarar jag mig några mil? Tänkte boka tid imorgon hos en däckmakare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Körde till jobb med den idag. Stötte på en kollega som tydligen var en gammal mc-mekaniker. Han tyckte däcket hade ungefär 50% kvar. Tydligen är däcket gammal annars. Såg att den var tillverkad 26/08. Alltså vecka 26 och 2008.Du klarar massor med mil till!! Visst det ser rätt platt ut men det är ju ingen som helst fara att köra på det.
Har du bara kört rakt fram med den?!![]()
Så jävla snygg.Vässar vapnen
![]()
Körde till jobb med den idag. Stötte på en kollega som tydligen var en gammal mc-mekaniker. Han tyckte däcket hade ungefär 50% kvar. Tydligen är däcket gammal annars. Såg att den var tillverkad 26/08. Alltså vecka 26 och 2008.
Hehhe min första tanke när jag köpte hojen i vintras.
Byter däck till efter påsken. Tack för din input!Ska du åka på hojen så är det bara att beställa hem nya ostar. Den dagen du behöver grepp för panikbromsning eller undanmanöver så är ett så gammalt däck värdelöst.