Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vims & Höns is the shitVance & Hines system inhandlat
Köpte denna i går. Osedd. Levererades till mitt landställe i dag.
Tanken är att den ska se ut ungefär såhär om ett år:
Straffet när man kör hoj i SverigeStraffet när man kör med reflexer!
Bilder?Hej hej! Bygger café racers på fritiden, bla CX500:an i Tove Lo:s video "Talking body". En CB750, CB650, CB125 med mera. Till vardags är det Ducati som gäller!
Hej hej! Bygger café racers på fritiden, bla CX500:an i Tove Lo:s video "Talking body". En CB750, CB650, CB125 med mera. Till vardags är det Ducati som gäller!
Riktigt fina hojar, 916 är en legend och st4s en underskattad sport-tourer.
Riktigt fina hojar, 916 är en legend och st4s en underskattad sport-tourer.
Du som kanske vet, varför blev st4:an ingen succé? Man ser väldigt få ute, och jag tycker den borde passat många. Sen har jag ju fördomar om Ducati, men förutom det?
Till en början blir det nog mest att plocka bort delar, kanske lite svetsning vad det lider. Yxan får stå kvar.Hmm... Sådana där ligger väl rätt bra i pris?
Det kanske är tokigt att yxa sönder iom att den ser ganska fin ut?
Köpte denna i går. Osedd. Levererades till mitt landställe i dag.
Tanken är att den ska se ut ungefär såhär om ett år:
Hej hej! Bygger café racers på fritiden, bla CX500:an i Tove Lo:s video "Talking body". En CB750, CB650, CB125 med mera. Till vardags är det Ducati som gäller!
916 - precis som andra designikoner genom historien håller dne fortfarande måttet som en av de allra vackraste skapelserna i sin genre. Massimo Tamburini, vilket geni.
Fan va skoj! Jag håller på med en CB650 -80 café racer/drag bike projekt. Har också comstar fälgar mm.... Det går att få styr på dessa med "lite" vinkelkap och några timmar i fåtöljen med hojen framför sig!Köpte den här jäveln igår.
Honda CB650 från -81, köpt av första och enda ägaren. 2500 mil, nybesiktad och nya sulor. Perfekt modd-projekt.
Nu är den ju skitful, men radfyran spinner rätt trevligt, dock alldeles för tyst. Om någon sitter på ett schysst
4-2-system är det bara hojta till.
Dom är ganska kultiga, kul med ett sånt ex. gå varsamt fram, tror man ångrar sig om några år, kultstatus varning...Hmm... Sådana där ligger väl rätt bra i pris?
Det kanske är tokigt att yxa sönder iom att den ser ganska fin ut?
Har insett att jag impulsköpte fel hoj. Rätt motor men fel ram iom "LTD"-modellen. Så är någon sugen på en billig cruiser... säg till!Fy satan vad fett! Lova att bomba med projekt-bilder.
Tror det är sand- och enduro-generna som spökar men älskar 'tracker'-stuket.
Har insett att jag impulsköpte fel hoj. Rätt motor men fel ram iom "LTD"-modellen. Så är någon sugen på en billig cruiser... säg till!
Samtidigt är jag angelägen om att hitta en lämplig "vanlig" tvåcylindrig Z750 till rimligt pris. Fyrcylindrig 650 kan också funka. Ekerfälgar är ett stort plus. Skicket är inte relevant så länge motor och drivlina är ok.
Var nog ett felköp för @easy rider också.. Undrade vad ni tänkte på när ni köpte gamla customhojar.. Knappast rätt ramar.
Var nog ett felköp för @easy rider också.. Undrade vad ni tänkte på när ni köpte gamla customhojar.. Knappast rätt ramar.