Tänkte?
Efter en lindrig berusning misstänker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte?
De är inga problem med de ramarna, längre dämpare och annan/sänkt gaffel bara. Köregenskaperna blir tom. Bättre!Okej. Min ram är ju rätt vanlig att bygga caféräcer/scrambler så vet inte vad du menar. Fryken däremot, episkt fail.
Härligt! De kommer göra gott, kunderna slipper det fantastiskt dåliga bemötande som både Täby, Sollentuna och Sätra ger.För alla som gillar meka själva med sin H-D och köpa delar kläder, accessoarer på webb.
Så lanserar Probike sin webshop idag!
http://shop.probike.se/
Härligt! De kommer göra gott, kunderna slipper det fantastiskt dåliga bemötande som både Täby, Sollentuna och Sätra ger.
Det är faktiskt något magiskt med Mc-handlare, nästan alla är dryga och oserviceminded. Fattar inte varför.
Jo tyvärr är det så. Just på probike är det reservdelsförsäljning och verkstad som jag och mina mc vänner har haft problem med. Men andra kända mc handlare speciellt i Stockholm har jag bekanta som traskat in, pekat på en hoj och varit intresserade av att köpa och fått till svar att de mailar info - och får aldrig svar:/Vi säljer ganska mycket hoj till folk som varit på andra ställen, och tyckt att de blivit risigt bemötta. Rätt många går till Sthlm.
Jag tycker inte själv att jag är så jäkla trevlig, men jag är beredd att jaga så kunden får det den vill ha, och det känns som om den viljan räcker långt.
Helt jävla inkompetenta! Speciellt Syd. Jag har massa skräckhistorier om dem tyvärr. Den allra senaste är från ca någon månad sedan när polaren skulle dropa in och köpa två insexbultar till min derby kåpa. Efter att ha fått vänta i 40(!) minuter säger verkstaden "nä sånna har vi inte här"....Jo tyvärr är det så. Just på probike är det reservdelsförsäljning och verkstad som jag och mina mc vänner har haft problem med.
//
Framtidsutsikt är bra att ha, jag jobbar uteslutande med servicesiffror. Och enligt de undersökningarna som finns är anledningen till att en kund inte kommer tillbaka enligt 96% av dem dåligt personligt bemötande. 4% svarade höga priser, eller dåliga lokaler, eller dåligt utförligt arbete.Jag och en polare som har klädaffär (han bär Breitling) diskuterade det här med service idag. Vi var båda överens att det är det enda man ska foka på att marknadsföra sig med, men han tror att service är på väg ut. Enligt honom så bryt sig kidsen inte om det, de är vana vid att handla det mesta online, och är inte beredda att betala för ett mervärde.
Helt jävla inkompetenta! Speciellt Syd. Jag har massa skräckhistorier om dem tyvärr. Den allra senaste är från ca någon månad sedan när polaren skulle dropa in och köpa två insexbultar till min derby kåpa. Efter att ha fått vänta i 40(!) minuter säger verkstaden "nä sånna har vi inte här"....
Fast det är klart, det är väl vi som är dumma i huvudet som tror att HD verkstaden faktiskt har skruvar till HD...
En guldstjärna till den mecken men en fet, illaluktande bajskorv till båda ProBikes verkstäder!När jag var i Täby förra fredagen så kom en kille in som skulle köpa bultar till bromsok, han hade åkt från Västervik. Han var först på Syd som inte hade men sade efter att ha tittat i systemet att de fanns i Täby. När han kom till Täby så hade de det inte inne. Hyggligt nog åkte en meck hem och hämtade egna.
Helt jävla inkompetenta! Speciellt Syd. Jag har massa skräckhistorier om dem tyvärr. Den allra senaste är från ca någon månad sedan när polaren skulle dropa in och köpa två insexbultar till min derby kåpa. Efter att ha fått vänta i 40(!) minuter säger verkstaden "nä sånna har vi inte här"....
Fast det är klart, det är väl vi som är dumma i huvudet som tror att HD verkstaden faktiskt har skruvar till HD...
Har du två sunkhojar nu?Slog till på ett lämpligare objekt i dag.
Har du två sunkhojar nu?
Redan haft en sådan här..Stämmer bra! Sugen på kawan? Tror den skulle passa dig om vi drar på lite fransar och grejer.
Rensade lite i går
Och fortsatte lite i dag.
Nästa steg är att få med mig @easy rider till garaget så att vi kan lyfta ur motorn och rensa ramen helt och hållet.
Men varför?
Du kommer ju inte köra den ändå.Men varför inte?
JasåDu kommer ju inte köra den ändå.
Långa du på den lilla?
Härligt! De kommer göra gott, kunderna slipper det fantastiskt dåliga bemötande som både Täby, Sollentuna och Sätra ger.